Bange for sex / samleje med min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg er gravid .. snart uge 10 , vi har set hjerte blink og aldrig blødt endnu. 

Sagen er den min mand virkelig har et kæmpe behov for sex efter jeg er blevet gravid , ellers er det fordi jeg ikke længere tænker over det for at blive gravid . 

Og det er ikke fordi jeg ikke har lyst til "ham" men fordi jeg er bange for når vi knalder at jeg ender ud i et blodbad . Jeg ved godt at baby er fin og tryk men angsten for at bløde gør at jeg mister lysten fuldstændigt vi kan have den lækreste forspil med viberator og handjob men ligeså snart her Viggo skal op bliver jeg tør som ørken . Føler virkelig jeg er en dårlig hustru overfor ham , men også at jeg ikke kan slippen angsten og nyde. Med vores første barn havde vi dagligt sex og tænkte aldrig over det, men nu der syntes jeg det fylder det hele at jeg bestiller tidlig scanninger for at bekræfte den lever endnu ,

vi har været i behandling så nok derfor jeg er så angst for det skulle gå galt når vi har ønsket os det så meget ! 

Hvordan takler jeg det ? Er der nogen der har letter til blødning end andre ? 

For ærligt såre jeg min mand ved og afvise ham 14 uges dage hvor jeg til sidst bare lukker af i frygt og slet ikke nyder sex 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

esioul

Anonym skriver:

Sagen er den jeg er gravid .. snart uge 10 , vi har set hjerte blink og aldrig blødt endnu. 

Sagen er den min mand virkelig har et kæmpe behov for sex efter jeg er blevet gravid , ellers er det fordi jeg ikke længere tænker over det for at blive gravid . 

Og det er ikke fordi jeg ikke har lyst til "ham" men fordi jeg er bange for når vi knalder at jeg ender ud i et blodbad . Jeg ved godt at baby er fin og tryk men angsten for at bløde gør at jeg mister lysten fuldstændigt vi kan have den lækreste forspil med viberator og handjob men ligeså snart her Viggo skal op bliver jeg tør som ørken . Føler virkelig jeg er en dårlig hustru overfor ham , men også at jeg ikke kan slippen angsten og nyde. Med vores første barn havde vi dagligt sex og tænkte aldrig over det, men nu der syntes jeg det fylder det hele at jeg bestiller tidlig scanninger for at bekræfte den lever endnu ,

vi har været i behandling så nok derfor jeg er så angst for det skulle gå galt når vi har ønsket os det så meget ! 

Hvordan takler jeg det ? Er der nogen der har letter til blødning end andre ? 

For ærligt såre jeg min mand ved og afvise ham 14 uges dage hvor jeg til sidst bare lukker af i frygt og slet ikke nyder sex 

Jeg tror det er helt normalt at være ekstra bekymret når man har fået hjælp eller tidligere har mistet. Jeg er sikker på frygten aftager jo længere du kommer hen i graviditeten :-)

Anmeld Citér

9. august 2017

Jullesnulle

hvis du ellers har en normal graviditet uden blødning kommer du ikke til at abortere. 

Det er faktisk gavnligt for baby med sex da kroppen bliver afslappet og man får endorfiner rundt i systemet. 

Bare brug smøremiddel/ olie når du bliver tør og så vænner du dig langsomt til det. 

Anmeld Citér

9. august 2017

CecilieNJensen

Det er vist meget normalt det der. Kan du ikke finde trøst og ro i, at sex under graviditeten ikke er farligt, medmindre man før har fået abort, eller man døjer med blødninger? 

Jeg ved godt, at det kan være svært at lade fornuften råde, når følelserne råber så højt, som de gør, men hvis du læser vidt og bredt om sex under graviditeten, vil du opgave, at det ikke er farligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.