Sexlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2017

Anonym trådstarter

På søndag har min mand og jeg 6 års bryllupsdag, og 12 år sammen, vi har længe snakket om af pifte vores sexliv lidt op, vi er faldet ind i den samme rille igen og igen, men nu skal der ske noget.

Vi har været inde på en hjemmeside med sexlegetøj, og Vi har brugt en mindre formue, men syntes det er et spændende univers, der pludselig åbner sig for en.

Vi har købt en bog om sex, et erotisk spil, glidecreme, massageolie og 3 sjove dimser, vi kunne ikke bestemme os, så vi købte det hele 

Nu venter vi så spændt på at det skal komme

Har i erfaringer med sexlegetøj? I så fald hvad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

På søndag har min mand og jeg 6 års bryllupsdag, og 12 år sammen, vi har længe snakket om af pifte vores sexliv lidt op, vi er faldet ind i den samme rille igen og igen, men nu skal der ske noget.

Vi har været inde på en hjemmeside med sexlegetøj, og Vi har brugt en mindre formue, men syntes det er et spændende univers, der pludselig åbner sig for en.

Vi har købt en bog om sex, et erotisk spil, glidecreme, massageolie og 3 sjove dimser, vi kunne ikke bestemme os, så vi købte det hele 

Nu venter vi så spændt på at det skal komme

Har i erfaringer med sexlegetøj? I så fald hvad? 

Min fyr og jeg gør os meget i sexlegetøj. Det er super frækt. Butt plugs, fod/håndlænker, vibratorer og dildoer. Giver intense orgasmer og synes begge det er pirrende. Det tænder os begge lige meget. 

Vi har det selvfølgelig ikke med hver gang da det selvfølgelig ikke kun skal gå op i legetøj. Skal også kunne nyde hinanden og huske hinanden uden det er indblandet og det er mindst ligeså frækt og lækkert. 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Vi gør.. sådan lidt. Med nogen dildoer, mindre vibratorer, hånd og fod manchetter og masser af frækt undertøj. Manden elsker det og jeg føler mig 10 gange mere sexet! vi har talt om at købe et fastspændingssæt til sengen så det er lettere at fiksere mig i forskellige stillinger. Og kæresten drømmer om en sexgynge derudover eksperimenterer vi ret meget med fisting og prøver at tage det skridtet videre end det. 

jeg eeeeeelsker vores sexliv <3  

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vi gør.. sådan lidt. Med nogen dildoer, mindre vibratorer, hånd og fod manchetter og masser af frækt undertøj. Manden elsker det og jeg føler mig 10 gange mere sexet! vi har talt om at købe et fastspændingssæt til sengen så det er lettere at fiksere mig i forskellige stillinger. Og kæresten drømmer om en sexgynge derudover eksperimenterer vi ret meget med fisting og prøver at tage det skridtet videre end det. 

Jeg har sådsn er fastspændingssæt til sengen. Det kan klart anbefales 

kan forresten købes på Wish til lige omkring 40 kr. Og fungerer ligeså godt som dem i butikkerne til flere hundrede kroner

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har sådsn er fastspændingssæt til sengen. Det kan klart anbefales 

kan forresten købes på Wish til lige omkring 40 kr. Og fungerer ligeså godt som dem i butikkerne til flere hundrede kroner

Fedt. Altså er det sådan et med et X henover sengen og en på tværs i hoved og fodende? Det et sådan en vi har kigget på nemlig der er mange muligheder i <3

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Fedt. Altså er det sådan et med et X henover sengen og en på tværs i hoved og fodende? Det et sådan en vi har kigget på nemlig der er mange muligheder i <3

Det er sådan en her jeg har. De er krydset under sengen og så fastspændt til sengen. De er lige til at klikke fra når de ikke er i brug  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er sådan en her jeg har. De er krydset under sengen og så fastspændt til sengen. De er lige til at klikke fra når de ikke er i brug  

Det er denne vi kigger på. Der er lidt flere muligheder fordi der er ringe både i hjørner og i midten af de tværgående så man kan spændes fast i flere stillinger end den traditionelle "søstjerne" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er denne vi kigger på. Der er lidt flere muligheder fordi der er ringe både i hjørner og i midten af de tværgående så man kan spændes fast i flere stillinger end den traditionelle "søstjerne" 

Arh den var sq også meget smart. Kunne være man skulle anskaffe sådan en i stedet :p

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min viden er nok ret begrænset omkring ting som fisting mm., så beklager det måske fjollede spørgsmål. Men hvad er skridtet videre fra fisting? Synes det er en ret vild ting i sig selv 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym

Hold da helt op Her gik jeg og troede at min mand og jeg var ret friske i soveværelset, men jeg kan da godt se at vi er lidt af nogle amatører

Jeg er dog også nysgerrig på hvad der kommer EFTER fisting, for jeg kan da slet ikke forestille mig noget mere ekstremt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.