Nadia sheila - de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
7 svar
5 synes godt om
8. august 2017

AnoMom

Der kørte en tråd for noget tid om hende og så at mange fulgte hende på instragram osv af bekymring af hendes barn. 

Er slet ikke inde i sagen og aner ikk hvad det handler om. Men faldt lige over denne artikel og tænkte jeg ville dele den med jer der har interesse for hende

http://realityportalen.dk/rcarticle/afsloering-nadia-shila-filmer-til-nyt-dr-program/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

Benjamins'mor

Hun skal også være med i den nye sæson af de unge mødre, det læste jeg i går. 

Sønnen blev fjernet for et par mdr siden, og kort efter var hun gravid igen. Hun er vidst i uge 16 med en pige nu.

Anmeld Citér

8. august 2017

helle85

AnoMom skriver:

Der kørte en tråd for noget tid om hende og så at mange fulgte hende på instragram osv af bekymring af hendes barn. 

Er slet ikke inde i sagen og aner ikk hvad det handler om. Men faldt lige over denne artikel og tænkte jeg ville dele den med jer der har interesse for hende

http://realityportalen.dk/rcarticle/afsloering-nadia-shila-filmer-til-nyt-dr-program/

Det burde ikke være lovligt at de kan få lov at følge hende uden at hun kan blive udvist til Danmark, så drengen kan komme hjem og få kontakt til sin far igen jeg kan nogengange blive så gal over det danske system

Anmeld Citér

8. august 2017

CarinaSB

helle85 skriver:

Det burde ikke være lovligt at de kan få lov at følge hende uden at hun kan blive udvist til Danmark, så drengen kan komme hjem og få kontakt til sin far igen jeg kan nogengange blive så gal over det danske system

Kyle er kommet til Danmark og bor så vidt jeg har forstået hos sin far :)

Anmeld Citér

8. august 2017

God-mor

helle85 skriver:

Drengen er hjemme da han er tvangsfjernet fra hende. Han bor vist hos sin far nu. 

Anmeld Citér

8. august 2017

helle85

God-mor skriver:

Drengen er hjemme da han er tvangsfjernet fra hende. Han bor vist hos sin far nu. 

Det er godt.

Jeg forstod bare på det jeg læste af den anden debat at han var i pleje i usa

Anmeld Citér

8. august 2017

helle85

CarinaSB skriver:

Kyle er kommet til Danmark og bor så vidt jeg har forstået hos sin far :)

Det er godt.

Anmeld Citér

8. august 2017

Benjamins'mor

helle85 skriver:

Det er godt.

Det var han også i en kort periode, og blev derefter sendt hjem til sin far i Danmark. Hans far har valgt at de ikke skal deltage i medierne på nogen måder (forståeligt) og derfor høre man ikke om drengen så meget mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.