Århhhhh jeg er så frustreret! Min kæreste og jeg har altid haft et fantastisk og aktiv sexliv. Vi har været sammen i 2.5 år og har altid haft sex mindst 3 gange om ugen, det er aldrig faldet. Vores sex har altid føltes fantastisk og været med kæmpe nydelse for mig - min kæreste kender min krop.
Jeg har børn med en anden mand, og der var sexlivet ikke ret godt. Vi matchede dårligt og det var kedeligt, så under graviditeterne havde vi bare ikke rigtig sex,oh der var derfor ingen problemer.
Nu er jeg så halvvejs i graviditeten med min kæreste, og jeg er så ked af det! For det er ikke ret rart at have sex. De stillinger der plejer føles bedst er ubehagelige, fordi livmoderen skubbes op af og skubber mine andre organer mod mine lunger. Og selv de stillinger, hvor det ikke er et problem er ubehagelige, fordi min kæreste er veludrustet (hvilket plejer være til stor fornøjelse) men lige nu betyder, at det gør lidt ondt at have sex. Det er virkelig træls for to mennesker med et aktivt sexliv og rimelig stort behov.
Er der noget man kan gøre? Har i nogen erfaringer? Må man bare leve med det? Det er ikke smørelsen der fejler, det er der rigeligt af..
Man kan svare anonymt.
Anmeld
Citér