Sprøjteorgasme ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.544 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2017

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet at få dette ??

Jeg hyggede med min partner den anden dag, krydset med lidt fastspænde håndled til velcrobånd omrking lårene. Så skønt ikke at kunne gøre noget

Han slikkede, og legede med vibroæg og en dildo med vibrator i. Han kørte den hurtigt ud og ind og ramte et punkt inden i skeden, ved ikke om det var G-punktet. Men ihvertfald var det så dejligt og intens en følelse der kom, og da han hev den ud, sprøjtede jeg. Han sagde det var en sprøjteorgasme, men jeg ved ikke om den følelse jeg havde var en orgasme eller meget tæt på. Skal han bare blive ved med at stimulere selvom jeg føler jeg ikke kan klare mere ? fordi følelsen bliver så intens ? For føler jeg mangler det sidste til at komme over det punkt. Men jeg får altid sagt jeg ikke kan mere, men kan det passe.

Det var ikke samme følelse som da jeg fik en orgasme ved ægget på klitoris.

Jeg har aldrig fået en orgasme ved samleje, kun ved stimulering af klitoris, jeg har en stærk følelse indeni somme tider ved samleje, men jeg kan ikke rigtig komme ud på den anden side af den følelse. Og opnå en rigtig orgasme ved samleget.

Hvordan oplever i jeres sprøjteorgasme ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet at få dette ??

Jeg hyggede med min partner den anden dag, krydset med lidt fastspænde håndled til velcrobånd omrking lårene. Så skønt ikke at kunne gøre noget

Han slikkede, og legede med vibroæg og en dildo med vibrator i. Han kørte den hurtigt ud og ind og ramte et punkt inden i skeden, ved ikke om det var G-punktet. Men ihvertfald var det så dejligt og intens en følelse der kom, og da han hev den ud, sprøjtede jeg. Han sagde det var en sprøjteorgasme, men jeg ved ikke om den følelse jeg havde var en orgasme eller meget tæt på. Skal han bare blive ved med at stimulere selvom jeg føler jeg ikke kan klare mere ? fordi følelsen bliver så intens ? For føler jeg mangler det sidste til at komme over det punkt. Men jeg får altid sagt jeg ikke kan mere, men kan det passe.

Det var ikke samme følelse som da jeg fik en orgasme ved ægget på klitoris.

Jeg har aldrig fået en orgasme ved samleje, kun ved stimulering af klitoris, jeg har en stærk følelse indeni somme tider ved samleje, men jeg kan ikke rigtig komme ud på den anden side af den følelse. Og opnå en rigtig orgasme ved samleget.

Hvordan oplever i jeres sprøjteorgasme ?

Min erfaring er at du bare skal blive ved, så du evt. sprøjter flere gange og til sidst skælver i hele kroppen og nærmest ikke kan være i dig selv...

Anmeld Citér

6. august 2017

Anonym

Det lyder ellers som en god oplevelse 

Min erfaring er også at du bare skal blive ved og så skal du nok 'komme' ud over kanten 

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym

Jeg kommer heller ikke ved samleje, men kan nå samme punkt som dig hvor man ikke kan mere. Og det bliver decideret ubehageligt hvis vi fortsætter alligevel. Så det magter jeg ikke at lade stå på for at komme udover det. Sådan er det bare. 

Jeg har sprøjtet et par gange eller 4, men jeg mærker seriøst ingen forskel når det sker og det er bestemt ikke i forbindelse med en orgasme. Det er sådan at fyren siger "du sprøjter nu" og jeg tænker "nå, det føles ellers ikke som om der sker en skid andet end at du er voldsom".  Så.. det er ikke rigtigt noget jeg gider gå efter. Det er uendeligt ligegyldigt for mig. Jeg tror ved mig at det bare sker hvis fyren rammer de rigtige punkter samtidig, men det har ikke noget med orgasme at gøre eller ekstra nydelse overhovedet. Så vidt jeg har læst, er det de færreste der rent Faktisk har en orgasme når det sker. 

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kommer heller ikke ved samleje, men kan nå samme punkt som dig hvor man ikke kan mere. Og det bliver decideret ubehageligt hvis vi fortsætter alligevel. Så det magter jeg ikke at lade stå på for at komme udover det. Sådan er det bare. 

Jeg har sprøjtet et par gange eller 4, men jeg mærker seriøst ingen forskel når det sker og det er bestemt ikke i forbindelse med en orgasme. Det er sådan at fyren siger "du sprøjter nu" og jeg tænker "nå, det føles ellers ikke som om der sker en skid andet end at du er voldsom".  Så.. det er ikke rigtigt noget jeg gider gå efter. Det er uendeligt ligegyldigt for mig. Jeg tror ved mig at det bare sker hvis fyren rammer de rigtige punkter samtidig, men det har ikke noget med orgasme at gøre eller ekstra nydelse overhovedet. Så vidt jeg har læst, er det de færreste der rent Faktisk har en orgasme når det sker. 

Mange tak for dit svar. Jeg tror vi føler det ens.

Jeg kunne bare godt tænke mig at se om jeg kan komme ud over den "kant" eller hvad man kan sige og se om der sker mere.

For ellers må det jo bare være som det er, han syntes det var så lækkert da jeg sprøjtede, og var helt glad over han havde fået mig til det. Det er aldrig sket før.

Jeg fortalte ham i går at næste gang vi prøvede skulle han prøve at blive ved og se om der lige var en tand mere.

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder ellers som en god oplevelse 

Min erfaring er også at du bare skal blive ved og så skal du nok 'komme' ud over kanten 

Det var en fantastisk omgang

Elsker når han lige finder på at binde mig lidt Det så frækt. og når han samtidig så lige giver lidt ekstra gas.

Er du selv kommet ud over "kanten" eller hvordan føler du det ?

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min erfaring er at du bare skal blive ved, så du evt. sprøjter flere gange og til sidst skælver i hele kroppen og nærmest ikke kan være i dig selv...

Har sagt til ham i går at næste gang vi prøver skal han prøve at køre videre selvom jeg siger stop, for det ikke fordi det er ubehageligt, jeg føler bare at nu kan jeg ikke mere. Men jeg tror bare det er en bremse jeg sætter for mig selv.

Anmeld Citér

1. oktober 2019

Anonym

For mig var det vigtigste, at jeg blev ved og ikke lod mig afskrække af, at det føltes lidt som om, at jeg skulle tisse. Jeg tror jeg har været tæt på at få en sprøjteorgasme før, men fordi jeg har været bange for hvad min partner ville tænke, har jeg stoppet det inden klimaks. 

Efter min kæreste selv bragte det på banen, har jeg været mere afslappet omkring det og formåede faktisk at få en våd og lækker sprøjteorgasme da vi var sammen. Det kan virkelig anbefales! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.