Er der nogen der har prøvet at få dette ??
Jeg hyggede med min partner den anden dag, krydset med lidt fastspænde håndled til velcrobånd omrking lårene. Så skønt ikke at kunne gøre noget 
Han slikkede, og legede med vibroæg og en dildo med vibrator i. Han kørte den hurtigt ud og ind og ramte et punkt inden i skeden, ved ikke om det var G-punktet. Men ihvertfald var det så dejligt og intens en følelse der kom, og da han hev den ud, sprøjtede jeg. Han sagde det var en sprøjteorgasme, men jeg ved ikke om den følelse jeg havde var en orgasme eller meget tæt på. Skal han bare blive ved med at stimulere selvom jeg føler jeg ikke kan klare mere ? fordi følelsen bliver så intens ? For føler jeg mangler det sidste til at komme over det punkt. Men jeg får altid sagt jeg ikke kan mere, men kan det passe.
Det var ikke samme følelse som da jeg fik en orgasme ved ægget på klitoris.
Jeg har aldrig fået en orgasme ved samleje, kun ved stimulering af klitoris, jeg har en stærk følelse indeni somme tider ved samleje, men jeg kan ikke rigtig komme ud på den anden side af den følelse. Og opnå en rigtig orgasme ved samleget.
Hvordan oplever i jeres sprøjteorgasme ?
Anmeld
Citér