Lang cyklus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

168 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. august 2017

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har en rigtig lang cyklus, den længeste er oppe på 52 dage. Mig & min kæreste har været uheldige at kondomet er sprunget. Så han er kommet op i mig. Det er alt ikke første gang det er slet. Det nok 3 eller 4 gang i denne cyklus. Jeg ved han er kommet op i mig alle gangene. Hvilket ikke er godt, men idag er jeg op dag 42. Hvornår ville i teste om i var gravide ??? Skal jeg bare vente til dag 52 der er jo sygt lang tid til .. sidst jeg havde mens var den 25 juni ..: hjælp piger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2017

baby_drømme

Anonym skriver:

Hej.

jeg har en rigtig lang cyklus, den længeste er oppe på 52 dage. Mig & min kæreste har været uheldige at kondomet er sprunget. Så han er kommet op i mig. Det er alt ikke første gang det er slet. Det nok 3 eller 4 gang i denne cyklus. Jeg ved han er kommet op i mig alle gangene. Hvilket ikke er godt, men idag er jeg op dag 42. Hvornår ville i teste om i var gravide ??? Skal jeg bare vente til dag 52 der er jo sygt lang tid til .. sidst jeg havde mens var den 25 juni ..: hjælp piger 

Jeg ville nok vente med at teste til der var gået mindst 2 uger  

Anmeld Citér

10. august 2017

Anonym trådstarter

baby_drømme skriver:

Jeg ville nok vente med at teste til der var gået mindst 2 uger  

Ok jeg er idag på dag 47 

Anmeld Citér

11. august 2017

Anonymor

Jeg ville vente og så finde noget andet prævention. Det er godt nok helt vildt at opleve 4 gange på en cyklus, at kondomet springer. Hvis i ikke ønsker barn, må i finde på noget andet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.