Fødselsdagsgave. Er blank for ideer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
11 svar
2 synes godt om
5. august 2017

AnoMom

Min mor fylder 57 år i morgen og vil gerne købe en gave til hende. 

Hun siger hun ikke ønsker sig noget. 

Men noget skal hun altså have. Er bare helt blank for ideer. 

Hun er ikke rigtig til de der oplevelses pakker. 

Nogle gode ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2017

Ayasmor

Evt et par enkle ørestikker? 

Eller inviter hende en tur ud til noget brunch eller lignene?

Anmeld Citér

5. august 2017

AnoMom

Ayasmor skriver:

Evt et par enkle ørestikker? 

Eller inviter hende en tur ud til noget brunch eller lignene?

Hun har brugt de samme ørestikker gennem de sidste 20 år tror jeg. Så tror ikke hun ville udskifte dem. Ideen var ellers god. 

Hun gider sjældent brunch og sådan noget. Vil gerne give hende en fysisk gave. 

Sønnen har lavet fingermaling Idag så han giver hende en flot tegning. 

Anmeld Citér

5. august 2017

Ayasmor

AnoMom skriver:

Hun har brugt de samme ørestikker gennem de sidste 20 år tror jeg. Så tror ikke hun ville udskifte dem. Ideen var ellers god. 

Hun gider sjældent brunch og sådan noget. Vil gerne give hende en fysisk gave. 

Sønnen har lavet fingermaling Idag så han giver hende en flot tegning. 

Ja, så er der vist ikke meget ide i nogle nye 

Har hun nogle hobbyer, som du kan købe lidt til?

Anmeld Citér

5. august 2017

AnoMom

Ayasmor skriver:

Ja, så er der vist ikke meget ide i nogle nye 

Har hun nogle hobbyer, som du kan købe lidt til?

Nej ikke ligefrem.

hun syer meget. Men ved ikk lige hvad jeg kunne give hende der relaterer til det. 

Hun vil ikke have en gave siger hun. Så det er hamrende svært 

Anmeld Citér

5. august 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
AnoMom skriver:

Min mor fylder 57 år i morgen og vil gerne købe en gave til hende. 

Hun siger hun ikke ønsker sig noget. 

Men noget skal hun altså have. Er bare helt blank for ideer. 

Hun er ikke rigtig til de der oplevelses pakker. 

Nogle gode ideer?

Jeg har selv en mor det fylder 58 om et par uger. Hun ønsker sig aldrig noget.. jeg har så svært ved gaver til hende. 

Men hvad kan din mor lide? Er hun glad for havearbejde? For så kunne du måske finde på noget på det område? Måske kunne man give hende en omgang eller to af professionel rengøringshjælp? En fed vinterjakke, eller gavekort til noget overtøj eller sko?  Måske nogle omgange hos en massør? Hvis hun har en mand, så et lille ophold eller lignende til par? 

Anmeld Citér

5. august 2017

AnoMom

Cherraly skriver:

Jeg har selv en mor det fylder 58 om et par uger. Hun ønsker sig aldrig noget.. jeg har så svært ved gaver til hende. 

Men hvad kan din mor lide? Er hun glad for havearbejde? For så kunne du måske finde på noget på det område? Måske kunne man give hende en omgang eller to af professionel rengøringshjælp? En fed vinterjakke, eller gavekort til noget overtøj eller sko?  Måske nogle omgange hos en massør? Hvis hun har en mand, så et lille ophold eller lignende til par? 

Ellers nogle gode ideer. 

Hun syer meget i sin fritid. Men hva giver man på det område? 

Hun bor i lejlighed. Så havearbejde er vidst ikke sagen. Hihi. Rengøringshjælp ville hun aldrig tage i mod. Hun nyder selv at gøre rent. 

Men hun elsker stilletter og har omkring 35 par  så et ekstra til samlingen var da ikke en tosset ide. Også evt med en matchende taske til

Anmeld Citér

5. august 2017

ChesireKitty

Da min mor fyldte 49 her for et par måneder siden, købte jeg en ring til hende med hendes børns fødselssten og et skilt til at hænge på døren (eller noget) hvor der stod "Kun de bedste mødre bliver forfremmet til Babysitter". Begge dele faldt i god jord hos hende og hun er ellers også sådan én der aldrig ønsker sig noget.

Min morfar gav vi for adskillige år op med at prøve at købe noget han gerne ville have til, så vi begyndte i stedet en "samling" til ham. Alle børn og børnebørn (4 børn, 3 børnebørn) gav ham hver deres karamiske hund og siden er det blevet tradition at han skal have keramiske hunde i fødselsdagsgave. Han elsker dem og viser dem stolt frem når han har "nye" gæster.

Anmeld Citér

5. august 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
AnoMom skriver:

Ellers nogle gode ideer. 

Hun syer meget i sin fritid. Men hva giver man på det område? 

Hun bor i lejlighed. Så havearbejde er vidst ikke sagen. Hihi. Rengøringshjælp ville hun aldrig tage i mod. Hun nyder selv at gøre rent. 

Men hun elsker stilletter og har omkring 35 par  så et ekstra til samlingen var da ikke en tosset ide. Også evt med en matchende taske til

Så måske prøv at google noget i retning af gaver til strikkeglade eller lign. Tror der findes nogle gode organisator/opbevarings ting til strikke -folk. Måske er der andre fede ting i samme dur. Måske en god strikke - bog? 

Anmeld Citér

5. august 2017

AnoMom

Cherraly skriver:

Så måske prøv at google noget i retning af gaver til strikkeglade eller lign. Tror der findes nogle gode organisator/opbevarings ting til strikke -folk. Måske er der andre fede ting i samme dur. Måske en god strikke - bog? 

Jeg fandt et par fine ørestikker (må være på tide at skifte dem efter 20 år) og et par fede stilletter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.