Første forsøg med ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet at blive gravid siden februar uden gevinst. Ved godt at det ikke er længe siden, men nu har vi besluttet os for at prøve med ægløsningstests for at se om det kan sætte lidt skub i tingene. Men der er godt nok delte meninger om hvornår man skal tage den. Hvad er jeres erfaringer?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min erfaring er at jeg starter med at teste ca en uge efter mens slutter. Jeg tester gerne om eftermiddagen, én gang dagligt. Evt når teststregen blir mere og mere tydelig kan jeg finde på at teste 2x dagligt. Jeg plejer at have æl mellem 17-21 dagen ca men min cyklus er også lang

Anmeld Citér

5. august 2017

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Min erfaring er at jeg starter med at teste ca en uge efter mens slutter. Jeg tester gerne om eftermiddagen, én gang dagligt. Evt når teststregen blir mere og mere tydelig kan jeg finde på at teste 2x dagligt. Jeg plejer at have æl mellem 17-21 dagen ca men min cyklus er også lang

Tak for dit svar

Anmeld Citér

5. august 2017

frkchili

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at blive gravid siden februar uden gevinst. Ved godt at det ikke er længe siden, men nu har vi besluttet os for at prøve med ægløsningstests for at se om det kan sætte lidt skub i tingene. Men der er godt nok delte meninger om hvornår man skal tage den. Hvad er jeres erfaringer?  

Hvis din cyklus er på 28 dage, bør du begynde med ÆL-tests på 11.- eller 12.-dagen og så fortsætte med 1-2 tests i døgnet indtil du tester positiv. Når du så tester positiv går der 24-36 timer før du reelt har ægløsning, og det er jo så i det tidsrum I skal være aktive 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.