Har et meget besynderligt barn :D hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
7 synes godt om
3. august 2017

AnoMom

min dreng fylder 2 år i morgen. Og han kommer utrolig nok selv og beder om at komme i bad og få klippet negle. Samt beder selv om ekstra kartofler og grøntsager  

tossede unge <3

hvad har jeres børn af skøre ting som ikk er helt normalt i deres aldre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2017

bøllen

AnoMom skriver:

min dreng fylder 2 år i morgen. Og han kommer utrolig nok selv og beder om at komme i bad og få klippet negle. Samt beder selv om ekstra kartofler og grøntsager  

tossede unge <3

hvad har jeres børn af skøre ting som ikk er helt normalt i deres aldre 

Vil ikke sige min dreng er anderledes end andre , men er alligevel imponeret over at han i en alder af 7 snakker og forstår engelsk. Han snakker  engelsk når han leger, selv i drømme er det ind imellem på engelsk. Ofte kan han ikke det danske ord, men udtaler det på engelsk .

Anmeld Citér

3. august 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min pige på 2 kan dirigere vejen hjem fra vuggestue i bil. Vi har 15km, en del af det er bykørsel og ikke bare ligeud �� 

Anmeld Citér

3. august 2017

Mor Christa

Tilslutter mig engelsk-delen. Min søn på 6 taler næsten flydende engelsk :-) og forstår. 

Min datter på 3 taler lidt engelsk

min datter på 8 måneder er speciel, fordi hun slet ikke triller eller tæt på kravler - jeg tror hun ender med at gå før hun kravler ;-D 

Anmeld Citér

3. august 2017

Thea14

Vores datter kom selv fra den ene dag til den anden og meddelte at nu brugte hun ikke sut mere (hun var 3 år). Dagen efter meddelte hun at hun ikke længere brugte ble om natten. (Her var mor lidt skeptisk, da hun endnu ikke havde haft en nat med tør ble. Men det er nu er halvt år siden og hun har aldrig haft er uheld)

For et par dage siden var hun sulten efter vi havde spist aftensmad. Den var dog ikke taget af bordet endnu, så jeg gav hende lov til at tage en frikadelle. Overraskende nok ville hun hellere have grøntsager, så hun sad i sofaen og spiste grøntsager.

engelsk kan hun også være med på, takket være youtube.

tror vi alle bliver overrasket af vores børn til tider  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.