Er den ik positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg synes den er positiv. Jeg skulle gerne have æggeløsning idag, hvad synes i 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2017

Anonymor

Den er desværre ikke positiv, for kontrolstregen er tydeligere end teststregen..

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Den er desværre ikke positiv, for kontrolstregen er tydeligere end teststregen..

Er den så ikke ret tæt på 

Anmeld Citér

3. august 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Er den så ikke ret tæt på 

Det kan man ikke sige så meget om - I den erfaring jeg har med dem, kan det svinge helt vildt. Jeg kan huske jeg havde nogle dage, hvor den blev mere og mere tydelig. Næste dag var stregen meget svagere. Et par dage senere var den positiv

Anmeld Citér

3. august 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg synes den er positiv. Jeg skulle gerne have æggeløsning idag, hvad synes i 

Negativ. Du får positiv test 24-36 timer før selve ægløsningen, ikke samtidigt.  

Anmeld Citér

10. august 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Negativ. Du får positiv test 24-36 timer før selve ægløsningen, ikke samtidigt.  

Ja okay.

det i orden men så må jeg ha haft den for skal have min mens på torsdag 

Anmeld Citér

10. august 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

Ja okay.

det i orden men så må jeg ha haft den for skal have min mens på torsdag 

Det er din ægløsning der diktere,hvornår du skal have mens,så har du ikke haft æl inu,forventer du ikke mens,sådan lige rundt om hjørnet.

Anmeld Citér

10. august 2017

Thilde86

Den er 100 procent negativ. Slet ingen tvivl der.

Hvis du skal have mens på torsdag kan du meget vel allerede have haft ægløsning, ja. Alt efter hvor kort/lang en cyklus du har, og hvornår i den din ægløsning falder - HVIS du altså overhovedet får ægløsning.

Anmeld Citér

11. august 2017

ErDetSnartNU

Hvis du læser indlægssedlen kan du se, at den kun er positiv hvis teststregen er mindst lige så tydelig som kontrolstregen. Så nej, den er ikke positiv. 

Anmeld Citér

11. august 2017

Drømmerombarnnr2

Altså jeg nød til at sige at den godt kan være positiv, fordi! Vi er ikke alle ens og ikke alle kan teste lige positiv selv om den er positiv. Det akkurat det samme med en g test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.