Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer.
Jeg har mandag, tirsdag og i dag fået positive teste, meeeeeeeen... jeg har altså også fået omkring 10 totalt negative tests (Ja, jeg ved godt at jeg er et test monster og at jeg burde vente med et par dages mellemrum) Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men omkring 3+2/3 stykker tror jeg. Kan det være fordi at koncentrationen ikke er så høj endnu, at jeg stadig også får negative tests? Tør slet ikke tro på noget Vedhæfter et billede af mine tests, farven på billedet snyder! Teststregerne er lyserøde
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen?
Oxydatiion skriver: Hej de damer. Jeg har mandag, tirsdag og i dag fået positive teste, meeeeeeeen... jeg har altså også fået omkring 10 totalt negative tests (Ja, jeg ved godt at jeg er et test monster og at jeg burde vente med et par dages mellemrum) Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, men omkring 3+2/3 stykker tror jeg. Kan det være fordi at koncentrationen ikke er så høj endnu, at jeg stadig også får negative tests? Tør slet ikke tro på noget Vedhæfter et billede af mine tests, farven på billedet snyder! Teststregerne er lyserøde
Hej,
Jeg ville nok vente et par dage med at teste. Det meget tidligt du tester
dog for at den er der.
Det er jo aaaaaalt alt for tidligt at teste, selvfølgelig kan det være, at HCG-koncentrationen ikke er høj nok endnu. Vent til du er passeret forventet mensdato, og prøv igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128