Hjælp mig !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2017

Anonym trådstarter

Min kæreste kom op i mig igår. Jeg har taget denne test idag, ved godt den ikke er positiv men det tror jeg at den bliver inden for 2 dage. Min cyklus er rigtig lang imellem 40 - 54 dage så den er lang, men tror godt jeg kan fange æggeløsningen. Eller kan man ikke det. Min første dag i min sidste mens er den 25 juni & får min næste mens den 17 august. !! 

Kan jeg stadig nå at blive gravid !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2017

Anonym trådstarter

Ingen som kan hjælpe 

Anmeld Citér

1. august 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Min kæreste kom op i mig igår. Jeg har taget denne test idag, ved godt den ikke er positiv men det tror jeg at den bliver inden for 2 dage. Min cyklus er rigtig lang imellem 40 - 54 dage så den er lang, men tror godt jeg kan fange æggeløsningen. Eller kan man ikke det. Min første dag i min sidste mens er den 25 juni & får min næste mens den 17 august. !! 

Kan jeg stadig nå at blive gravid !

Det hedder sig at man får ægløsning ca 14 dage inden menstruationen. Så hvis din cyklus er stabil med de dage og du venter den tilbage den 17., ja så kan du godt nå at fange ægløsningen. 

Test 2 gange i døgnet kontinuerligt. Hvor farvet testen bliver kan du ikke bruge til at udregne hvornår den bliver positiv. 

Hav sex gerne hveranden dag så burde du være godt dækket ind i forhold til levende sædceller. 

Anmeld Citér

1. august 2017

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det hedder sig at man får ægløsning ca 14 dage inden menstruationen. Så hvis din cyklus er stabil med de dage og du venter den tilbage den 17., ja så kan du godt nå at fange ægløsningen. 

Test 2 gange i døgnet kontinuerligt. Hvor farvet testen bliver kan du ikke bruge til at udregne hvornår den bliver positiv. 

Hav sex gerne hveranden dag så burde du være godt dækket ind i forhold til levende sædceller. 

Ok så gør vi det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.