Juletræ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Vingummien

Ja nu nærmer julen sig og så kom jeg til at tænke på de der arrangementer der er hvor der er  et kæmpe juletræ og man køber en billet og så får ungen en godteposse og kommer ind og hygger og går omkring juletræet.

Hvordan fungere det? er det noget de har i avisen. Ens banker der måske har det til dme med børn eller hvordan?

Syntes da det kunne være sjovt at komme af sted med Emil en tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

wamse

suanne85 skriver:

Ja nu nærmer julen sig og så kom jeg til at tænke på de der arrangementer der er hvor der er  et kæmpe juletræ og man køber en billet og så får ungen en godteposse og kommer ind og hygger og går omkring juletræet.

Hvordan fungere det? er det noget de har i avisen. Ens banker der måske har det til dme med børn eller hvordan?

Syntes da det kunne være sjovt at komme af sted med Emil en tur

Går ud fra det er juletræ´s fester du mener   Her har fagforeninger det hvert år og min arbejdsgiver afholder det også. Ud over det så afholder forskellige loger og lignende det, det plejer at blive oplyst i lokalavisen.

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Ja hehe kunne ikke huske hvad man kaldte det

Er ikke i en fagforening så håber da der er andre der hholder det i Randers

wamse skriver:

Går ud fra det er juletræ´s fester du mener   Her har fagforeninger det hvert år og min arbejdsgiver afholder det også. Ud over det så afholder forskellige loger og lignende det, det plejer at blive oplyst i lokalavisen.

Anmeld

9. oktober 2009

tumle81

Vi er til verdens bedste juletræsfest hvert år på min mors arbejde!

Der er æbleskiver, sodavand, knas og lign.

Så er der et kæmpe juletræ, og så kommer hele nissefamilien på besøg og underholder børn og voksne. Til sidst er der gave uddeling til alle børn, og det er virkelig nogle rigtig gode gaver, et stort hit hvert år!! Hov og en slik pose til hjemturen...

Der er også juletræsfest på mit arbejde, men har aldrig været derude!

Vi er nogle gange med når gymnastik foreningen holder, men i år går min datter til svømning, og min søn til gymnastik i en anden forening end den vi plejer...

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

9. oktober 2009

wamse

Måske de løbende vil fylde aktiviteter på denne side? Det er da et kig værd

http://www.visitranders.com/danmark/da-dk/menu/turist/oplevelser/begivenheder/jul-randers/juliranders.ht

suanne85 skriver:

Ja hehe kunne ikke huske hvad man kaldte det

Er ikke i en fagforening så håber da der er andre der hholder det i Randers

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Lyder nnæsten som om man skal være medlem af noget for at man kan være med. ØVøv da.

Kan bare huske jeg var det et par gange da jeg selv var barn

tumle81 skriver:

Vi er til verdens bedste juletræsfest hvert år på min mors arbejde!

Der er æbleskiver, sodavand, knas og lign.

Så er der et kæmpe juletræ, og så kommer hele nissefamilien på besøg og underholder børn og voksne. Til sidst er der gave uddeling til alle børn, og det er virkelig nogle rigtig gode gaver, et stort hit hvert år!! Hov og en slik pose til hjemturen...

Der er også juletræsfest på mit arbejde, men har aldrig været derude!

Vi er nogle gange med når gymnastik foreningen holder, men i år går min datter til svømning, og min søn til gymnastik i en anden forening end den vi plejer...

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Ja det kan da være tak

wamse skriver:

Måske de løbende vil fylde aktiviteter på denne side? Det er da et kig værd

http://www.visitranders.com/danmark/da-dk/menu/turist/oplevelser/begivenheder/jul-randers/juliranders.ht

Anmeld

9. oktober 2009

xx

Jeg var også til juletræsfest hvert år da jeg var barn og det var bare så hyggeligt

Her holder vores boligforening juletræsfest hvert år ligesom de også holder alle mulige andre arrangementer i løbet af året som fx fastelavn, sommerfester osv. Der bliver smidt en invitation ind ad døren og så skal man hen og tilmelde sig og købe billetter hos en fra bestyrelsen...

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Oki, kunne være man var heldig at vores også gør det. Ellers området hvor vi bor, de arrengere da ture til zoo osv. Nu må vi se. Kunne bare være smadre hyggeligt

c skriver:

Jeg var også til juletræsfest hvert år da jeg var barn og det var bare så hyggeligt

Her holder vores boligforening juletræsfest hvert år ligesom de også holder alle mulige andre arrangementer i løbet af året som fx fastelavn, sommerfester osv. Der bliver smidt en invitation ind ad døren og så skal man hen og tilmelde sig og købe billetter hos en fra bestyrelsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.