Der er noget helt galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
12 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2017

Anonym trådstarter

Åh, jeg har en sjette sans som fortæller mig, at noget er helt forkert med barnet 

Jeg er i 11. uge, har hørt hjertet i uge 7 men nu føler jeg bare pludseligt, at der ikke er liv i spiren mere. Jeg aner ikke hvorfor jeg føler som jeg gør, det er bare noget min krop og psyke fortæller mig, og lige her til aften føler jeg mig helt fanget i min egen krop. 

Det er virkelig ubehageligt! Hvad ville I gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2017

Thea14

Enten væbne mig med tålmodighed til NF der trods alt ikke er så langt væk, eller købe en scanning nu og her, hvor der så end er muligt at få en tid.

Hvis din mavefornemmelse er korrekt er der jo desværre ikke noget at gøre, og lægerne vil næppe gøre noget blot fordi man har en fornemmelse for at noget er galt.

Der behøver dog ikke være noget galt, selvom du har en fornemmelse af det. Tror de fleste gravide på et eller andet tidspunkt oplever en form for panik og fornemmelse for at noget ikke er som det skal være.

Anmeld Citér

31. juli 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vil altid ringe til FG eller lægen og sige hvad jeg føler...

hellere ringe 10 gange for meget end den ene gang for lidt til at der måske er noget der kan gøres...

men ja havde også lige omkring uge 11 at jeg panikkede... tror det netop hænger sammen med NF... mærkede også meget efter konstant for om der var noget anderledes hele tiden... så det mindste bragte bekymring for at nu var det slut...

han er dog 5 år og helt frisk og normal :)

Anmeld Citér

31. juli 2017

koeapabshicar

Fødegangen kan du nu ikke ringe til så tidligt. Du kan ringe til lægen men tænker ikke han/hun vil gøre noget ved en fornemmelse. 

Så jeg ville enten vente til nf eller købe mig en scanning :-)

Anmeld Citér

31. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Åh, jeg har en sjette sans som fortæller mig, at noget er helt forkert med barnet 

Jeg er i 11. uge, har hørt hjertet i uge 7 men nu føler jeg bare pludseligt, at der ikke er liv i spiren mere. Jeg aner ikke hvorfor jeg føler som jeg gør, det er bare noget min krop og psyke fortæller mig, og lige her til aften føler jeg mig helt fanget i min egen krop. 

Vi er rigtig mange, der har haft den der altoverskyggende fornemmelse, det er helt naturligt, det er vores måde at håndtere risikoen for, at der ikke er liv til nf (og der har været liv alle gange til trods for fornemmelsen).

Prøv at arbejde med din psyke, det er jo dit hoved, der fucker med dig.

Anmeld Citér

31. juli 2017

Vivienne

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig så havde jeg øjeblikkeligt købt en scanning. 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Slå koldt vand i blodet! Havde det på præcis samme måde, med alle tre børn. Men har altså tre sunde og raske børn den dag i dag!

Det skal nok gå!

Anmeld Citér

31. juli 2017

Thilde86

Jeg ville købe en scanning for at være sikker på alt er ok. Det er en rigtig træls fornemmelse at gå rundt med, og er alt ikke ok, så er det rarere at opdage nu frem for til NF.

Håber og tror på alt er ok med bebs derinde. Du må lige opdatere.

Anmeld Citér

1. august 2017

et-ønske

Anonym skriver:

Hvornår skal du til NF? 

Anmeld Citér

1. august 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville væbne mit med tålmodighed til nf scanning. 

Når du kun er 11 uger henne kan der ikke gøres noget hvis der er noget galt. 

Du kan først ringe til fødegangen efter du har været til misdannelsesscanning og indtil da er det egen læge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.