Hvor lang tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2017

Fitnessmom

Hej igen igen ! 

Jeg har et spørgsmål som lyder:

Jeg har været på p-piller i ca 11 år, og har nu været fri for dem i 12 måneder . Jeg har haft normal cyklus siden jeg smed pillerne de svinger imellem 28-29 dage, og kommer lige til tiden. 

Hvor længe gik der før i blev gravide? Jeg ved godt det er individuelt fra person til person , men vi har prøvet i 12 måneder nu på at lave baby , og der er stadig intet sket.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2017

NosaNosa

Forsøger i at ramme ægløsningen eller sexer i bare?

Vores datter er lavet første gang vi ramte en ægløsning.
Det skal lige siges at hun ikke var planlagt 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Fitnessmom

Vi eller jeg prøver tilrette ligge det op til, sådan ca i clue. Men , Jeg kan også tydeligt mærke når jeg har det! Men jeg prøver heller ikke at gå for meget op i det, for det tror jeg stresser kroppen helt vildt.. 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Anonymor

Det er nok ikke den store opmuntring, men da jeg blev gravid med den første efter at have været på p piller siden de tidlige teenageår lykkedes det i første forsøg. Med andet barn gik der to uger, men havde ikke været på p piller. Denne gang blev jeg gravid i første cyklus efter p pille stop. Så jeg tror ikke rigtig det har noget med dine p piller at gøre, særligt ikke så længe efter du stoppede. Håber der snart er gevinst for jer 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Fitnessmom

Tusind tak ! 

Jeg håber det virkelig også ! 

Min krop er nok bare langsom:-D

Anmeld Citér

31. juli 2017

NosaNosa

Sisse02 skriver:

Vi eller jeg prøver tilrette ligge det op til, sådan ca i clue. Men , Jeg kan også tydeligt mærke når jeg har det! Men jeg prøver heller ikke at gå for meget op i det, for det tror jeg stresser kroppen helt vildt.. 

Det synes jeg også er den rigtige vej frem! Jeg forstår godt man bliver lidt utålmodig, men lige pludseligt skal den nok være der 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Fitnessmom

Ja , det håber jeg i hvertgald 

Tak for dine svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.