Forskellige puttetidspunkter og godnathistorier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
2 svar
1 synes godt om
31. juli 2017

Troldemommi

Nu hvor vores datter skal starte i skole, tænker vi at udskyde hendes puttetidspunkt, nu kommer hun i seng kl 19.00 ligesom sin lillebror på 3 år, men hun er begyndt at have lidt svært ved at falde i søvn, så vi tænker at rykke den til kl 20.00.

Er det ikke en passende tid til en pige på snart 6 år? 

Nu får de en godnathistorie sammen, og det holder heller ikke rigtigt mere, Johanne gider ikke rigtigt billedbøger mere, men vil gerne læse Bøger med mere tekst og færre billeder, f.eks Ronja Røverdatter.

Derfor skal de også til at have, hver deres godnathistorie

Hvordan har i gjort i samme situation? 

Skriv endeligt 

☀️☀️☀️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2017

(august)

Jeg vil sige vent til hun er startet og se om hun stadig har svært ved at sove. 

Vores pige som startede i skole sidste år og hun er simpelthen så træt nærmest hverdag og falder i søvn inden sine to mindre søskende kl 19.00. 

Anmeld Citér

31. juli 2017

Troldemommi

(august) skriver:

Jeg vil sige vent til hun er startet og se om hun stadig har svært ved at sove. 

Vores pige som startede i skole sidste år og hun er simpelthen så træt nærmest hverdag og falder i søvn inden sine to mindre søskende kl 19.00. 

Okay, ja det er jo en hel ny hverdag hun skal vænne sig til, så måske vil det være meget godt lige at vente, det tror jeg vi gør, tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.