Hvornår fortælle faderen det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej 

jeg testet svag positiv i morges og er ca 4+0 

Jeg kan ikke finde ud af hvornår jeg skal fortælle min mand det. Tænker at tage en test igen på tirsdag for at være sikker. 

Skal jeg fortælle nu eller først efter tirsdagens test? 

Hvornår fortalte I det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2017

Tip!

Min kæresre vil vide det samme tid som jeg, så jeg vil fortælle det med det samme ☺️

Anmeld Citér

30. juli 2017

Anonymor

Jeg synes da, at du skal sige det med det samme. Det er måske smag og behag, men jeg synes det er helt sært at ville gå så længe med så stor og vigtig en nyhed. Det er jo også hans barn og noget han er investeret i, selvom han ikke bærer det 

Anmeld Citér

30. juli 2017

Thea14

Her vidste han at jeg ville teste den dag (og alle de andre gange den var negativ) og som aftalt fik han en melding så snart der var testet, uanset resultat. (Da den blev positiv blev det så et billede han fik tilsendt)

I min optik er far en lige så stor del af det og skal vide det samtidig med os kvinder...

Anmeld Citér

30. juli 2017

Bananaalice

Jeg vækkede ham kl. 5 da jeg testede, fordi jeg ville sgu have flere øjne på sagen Ikke hvad jeg havde forestillet mig, ville da også ønske jeg kunne have købt en ting eller sagt det på en speciel måde end at vække ham. Men han sov fint videre bagefter men var meget glad, og jeg var glad for at kunne dele det med ham  

Vi havde også lige haft en bio måneden inden, så det var lidt præget af jeg ikke ville skuffes igen

Anmeld Citér

30. juli 2017

Anonym trådstarter

Bananaalice skriver:

Jeg vækkede ham kl. 5 da jeg testede, fordi jeg ville sgu have flere øjne på sagen Ikke hvad jeg havde forestillet mig, ville da også ønske jeg kunne have købt en ting eller sagt det på en speciel måde end at vække ham. Men han sov fint videre bagefter men var meget glad, og jeg var glad for at kunne dele det med ham  

Vi havde også lige haft en bio måneden inden, så det var lidt præget af jeg ikke ville skuffes igen

Jeg var igennem en spontan abort i marts, så tænker den del over det denne gang også..

Anmeld Citér

31. juli 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Jeg var igennem en spontan abort i marts, så tænker den del over det denne gang også..

Men du vil vel ikke lade være med at fortælle ham det hvis du aborterer igen.. han skal vel også trøste dig hvis det går galt..?

som jeg der det skal I da glæde jer sammen og græde sammen hvis det går galt. I er sammen om det

Anmeld Citér

31. juli 2017

Trinebaby

min mand er lige så stort en del af det som jeg er, så jeg ville fortælle ham det  

Anmeld Citér

31. juli 2017

Anonym

Undres din mand/kæreste ikke over din blødning ikke er startet? 

Min mand har nok næsten ligeså meget styr på min cyklus som jeg har, eller han ved i hvert fald hvornår tiden nærmer sig. Min kæreste ville undres utrolig meget hvis min blødning ikke var startet på den dag(+/-)jeg forventede.

For mig virker det forkert ikke at inddrage sin partner i så stor en livsbegivenhed. Og udover det, ville jeg slet ikke kunne holde det for mig selv, uden han ville kunne mærke det på mig.

Anmeld Citér

31. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg fortalte det til ham i aftes og han blev glad. 

Testet her til morgen og den var også positiv ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.