Hjælp. Begyndende bækkenløsning og elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej, jeg har begyndende bækkenløsning og er ansat som social- og sundhedsassistentelev. Jeg er i min første praktik og er færdig til oktober. Jeg frygter en sygemelding pga bækkenløsning, men så består jeg ikke min praktik, hvilket jeg bare vil! 

Kan jeg mon bestå min praktik, hvis jeg får en deltidssygmelding? Jeg har forsøgt at finde noget omkring det på foa, men uden held. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej, jeg har begyndende bækkenløsning og er ansat som social- og sundhedsassistentelev. Jeg er i min første praktik og er færdig til oktober. Jeg frygter en sygemelding pga bækkenløsning, men så består jeg ikke min praktik, hvilket jeg bare vil! 

Kan jeg mon bestå min praktik, hvis jeg får en deltidssygmelding? Jeg har forsøgt at finde noget omkring det på foa, men uden held. 

Jeg er også elev som ernæringsassistent og blev sygemeldt ret tidligt pga. bækkenløsning og hårdt fysisk arbejde. 

Jeg ville have kunne bestå min praktik med en deltidssygemelding, det talte jeg nemlig med min leder om, hvilket hun sagde god for. 

Men pga. de tunge løft og det hårde arbejde, syntes min læge ikke at jeg skulle fortsætte mit arbejde, da de ikke kan tilbyde nogle former for skånearbejde, derfor må jeg tage 2 måneders praktik, når jeg har været på barsel. Lidt surt, men altså det er jo så kun 2 måneder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.