Godmorgen alle sammen.
Vores situation er meget ny og at jeg rent faktisk er gravid er overhovedet ikke sevet ind endnu. Jeg smed p-pillerne for ca 2 mdr siden og vi gik over til kondom da jeg efter 8 år havde brug for at finde min krop igen. For et par uger siden glemte vi så kondom én sølle gang. Vi vidste godt det var i den risikable tid, men slog det egentlig ret hurtigt hen da vi ikke troede det ville være så let. Det var det og i går eftermiddags stod vi så med en positiv test. Vi var begge chorkerede da vi nok havde regnet med at det skulle tage et par forsøg at blive gravide når vi nåede så langt, men vi må være ret heldige på det punkt.
Og heldige det føler vi os egentlig. Tænk at vi kom så nemt om ved det som så mange kæmper for i flere år! Det føles næsten som snyd...
Vi har snakket meget om børn og selvom det ikke var helt planlagt at det skulle være lige nu kunne den lille spire ikke være mere ønsket!
Det føltes så mærkeligt lige nu. Som en meget realistisk drøm hvor man ikke helt ved om det der er sket er virkelighed. Jeg har ikke kunne sove siden kl 4.30, det hele er så overvældende.
Hvor længe gik der fra i fandt ud af at i var gravide til det for alvor gik op for jer? Og hvad gjorde i her fra? Fortalte i det med det samme eller ventede i, og hvor længe?
Jeg håber ikke det er alt for rodet det jeg har fået skrevet, jeg har ladet følelserne styre hvad der er kommet ud så jeg håber det er til at forstå.
Tak fordi i læste med, og rigtig god søndag. 
Anmeld
Citér