Er min test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej! 

Jeg er ny herinde og har et spørgsmål som jeg brænder inde med. 

Jeg er for lidt over en måned siden stoppet på mine p-piller efter snak med lægen omkring humørsvingninger. Så jeg stoppede og fik min menstruation som ventet, nu her har jeg ikke fået menstruation igen, jeg har en app som hedder "flo", og er gået 14 dage over tid.

Jeg er lige i øjeblikket studerende og har fast kæreste som jeg er meget glad for.

Jeg ved godt at man kan gå over tid, da kroppen skal finde sin egen cyklus igen osv. Men jeg har også ændret meget på mine spisevaner og synes ting smager mærkeligt, har faktisk mistet appetitten en hel del og er super træt. 

Jeg tog derfor en test for at berolige mig selv lidt, da jeg følte det hele meget psykisk også. Jeg tog en test for 14 dage siden og en her i foregårs (på samme billede) og igen i dag. Vedhæftede billeder viser rækkefølgen. Jeg ved ikke om jeg stirre mig blind på det, derfor spørg jeg herinde. Jeg vil nødig håbe for hurtigt, selvom det ikke er planlagt. 

På forhånd tak! Mvh. T 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Den øverste test og den nederste test til højre er positive 

Anmeld Citér

29. juli 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det er bare først efter noget tid, hvor stregerne er blevet lidt synlige ��

Anmeld Citér

29. juli 2017

Anonym

Den nederste til højre ser positiv ud, men jeg ved, at de test kan snyde, og der kan dukke en streg op, hvis den har fået for meget urin eller ligget for længe. Man skal være meget præcis med at aflæse dem, og man skal endelig ikke kigge på dem, hvis tiden er gået.