3. Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. juli 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hej alle , nok mest 3. Gangs gravide eller flere 

jeg er gravid med nummer 3 og jeg er 23 uger henne - sagen er, at jeg simpelthen allerede føler mig så besværet! Det er som om min krop slet ikke 'magter' denne opgave. Nogle dage kan jeg have lavet ingenting og i løbet af dagen får jeg ondt i ryg, len og mange plukveer. Om natten har jeg svært ved, at sove fordi det allerede nu, føles som verdens største opgave for mig, at vende mig i sengen  har I haft det på samme måde? Og er det normalt? Husker slet ikke det var spdan de andre to gange! 

På mandag starter jeg på job igen (i en vuggestue, hvor jeg er pædagog) og det virker helt håbløst for mig  har I ddt på samme måde her 'kun' 23 uger henne?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2017

Rockertand

CKJ skriver:

Hej alle , nok mest 3. Gangs gravide eller flere 

jeg er gravid med nummer 3 og jeg er 23 uger henne - sagen er, at jeg simpelthen allerede føler mig så besværet! Det er som om min krop slet ikke 'magter' denne opgave. Nogle dage kan jeg have lavet ingenting og i løbet af dagen får jeg ondt i ryg, len og mange plukveer. Om natten har jeg svært ved, at sove fordi det allerede nu, føles som verdens største opgave for mig, at vende mig i sengen  har I haft det på samme måde? Og er det normalt? Husker slet ikke det var spdan de andre to gange! 

På mandag starter jeg på job igen (i en vuggestue, hvor jeg er pædagog) og det virker helt håbløst for mig  har I ddt på samme måde her 'kun' 23 uger henne?? 

Ja, er blevet værre for hver gang, det beror nok på, at jeg ikke fik toptunet min krop mellem hver graviditet, og så alderen, fik børn da jeg var 33 til 41 år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.