Vedvarende symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2017

Fitnessmom

Hej med jer. 

Jeg håber at I vil give jer tid til at læse mit spørgsmål, og evt komme med nogle råd.

Jeg tog afsted på ferie med min kærested.28/6 samme uge havde jeg ægløsning og vi havde selvfølgelig sex. Ugen efter, begyndte jeg at kaste op og få sindssygt ondt i min lænd og fæle mig halv syg. Jeg tænkte jeg havde fået noget dårlig mad eller lignede. Men efter vi er kommet hjem , har jeg stadig samme symptomer. Jeg går ind i 4 uge med symptomer på meget ondt i min lænd , jeg føler mig tung i underlivet , det Snorre og jager og jeg føler mig meget oppustet . Jeg kaster heldigvis ikke op længere, men nu er mine bryster ømme/ følsomme , dog forskelligt dag til dag. Men min lænd gør SÅ ondt!! Og jeg sover virkelig utrolig meget , plus jeg er blevet så følsom, og samtidig svinger mit humør som aldrig før. Jeg har læst mig til at det kan være tegn på symptomer til graviditet  ( psyken kan jo gøre meget). Men ,  jeg undre mig bare over at det bliver ved ? Jeg fik min menstruation, dog kun 3 dage hvor jeg plejer jeg den 5. Og tager jeg en test siger den negativ.  Kan jeg være en af de få der skal utrolig langt hen før den viser positivt eller hvad skal jeg regne med ? Har i prøvet noget lignende ?

Håber i kan hjælpe ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Sisse02 skriver:

Hej med jer. 

Jeg håber at I vil give jer tid til at læse mit spørgsmål, og evt komme med nogle råd.

Jeg tog afsted på ferie med min kærested.28/6 samme uge havde jeg ægløsning og vi havde selvfølgelig sex. Ugen efter, begyndte jeg at kaste op og få sindssygt ondt i min lænd og fæle mig halv syg. Jeg tænkte jeg havde fået noget dårlig mad eller lignede. Men efter vi er kommet hjem , har jeg stadig samme symptomer. Jeg går ind i 4 uge med symptomer på meget ondt i min lænd , jeg føler mig tung i underlivet , det Snorre og jager og jeg føler mig meget oppustet . Jeg kaster heldigvis ikke op længere, men nu er mine bryster ømme/ følsomme , dog forskelligt dag til dag. Men min lænd gør SÅ ondt!! Og jeg sover virkelig utrolig meget , plus jeg er blevet så følsom, og samtidig svinger mit humør som aldrig før. Jeg har læst mig til at det kan være tegn på symptomer til graviditet  ( psyken kan jo gøre meget). Men ,  jeg undre mig bare over at det bliver ved ? Jeg fik min menstruation, dog kun 3 dage hvor jeg plejer jeg den 5. Og tager jeg en test siger den negativ.  Kan jeg være en af de få der skal utrolig langt hen før den viser positivt eller hvad skal jeg regne med ? Har i prøvet noget lignende ?

Håber i kan hjælpe ! 

Jeg har vist ikke prøvet noget lignende. Men når du har fået din mens og negativ test, så er chancen for du er gravid nok meget lille, desværre. Kan jo være du har reageret på noget på ferien, mad og vand osv, og så faldt det sammen men ubehag op til menstruation? Jeg får tit ømme bryster flere dage, næsten en uge op til mens (dog ikke hver gang), og ondt i lænden lige før og under. Måske er det en uheldig blanding? Men det skader vel ikke at prøve med en test om nogle dage, man ved aldrig. Så kan man krydse fingre, men uden de store forhåbninger.

Anmeld Citér

29. juli 2017

Fitnessmom

Helt afgjort en blanding .  

Mit problem er bare , de symptomer har været der op til mens, under mens, og de er der stadigvæk.. Det er det der undre mig .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.