Er så gal at jeg er lige ved at tude! min kære mand er syg, har formentlig morbus chron (kronisk tarmsygdom) og har nu i 2 mdr. ikke kunnet spise andet det har resulteret i opkast, han har tabt sig 12 kg, og er drænet for energi. i tirsdag var han på kommune hospitelet i Århus for at få svar på de seneste prøver og endnu er de ikke kommet meget længere! han får af vide at han skal have fortaget endnu en undersøgelse, og han spørger til hvor længe han så skal vente på den (den sidste tog 3 uger fra den dag han fik af vide han skulle have den til han fik svaret) de siger, jamen bare rolig du kommer på en AKUT liste, fint tænker vi, så begynder der endelig at skel noget her. vi hører intet og jeg siger han skal ringe der ind i dag og høre dem ad. han har så en tid den 27. OKTOBER!!!! han siger til dem om det virkelig er det bedste de kan tilbyde for jeg kan jo ikke spise, og de svarer - ja det jo bare ærgeligt 
hva fanden er det for et system, som vi betaler i dyre domme til? det er ikke bare et knæ der gør ondt, nej MANDEN KAN IKKE SPISE!!!!
sorry, du må ikke blive syg du bor i danmark og her skal vi forvente en behandlingstid på 700 år (overdrivelse fremmer forståelsen)
Hvad stiller man op i sådan en situation?
Anmeld