Er den næsten positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
8 svar
3 synes godt om
26. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fået denne ægløsningstest her til aften kl. 22 og syntes den ser næsten positiv ud. De tidligere test og endda den jeg tog i dag kl. 16 er sleeeet ikke positive - meget langt fra. 

Kan jeg regne med den nok er positiv i morgen så? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2017

Imaong

Anonym skriver:

Jeg har fået denne ægløsningstest her til aften kl. 22 og syntes den ser næsten positiv ud. De tidligere test og endda den jeg tog i dag kl. 16 er sleeeet ikke positive - meget langt fra. 

Kan jeg regne med den nok er positiv i morgen så? 

Vil sige langt fra desværre den skal være mere rød end den anden streg og sådan der ser mine ud lang tid før positiv desværre

Anmeld Citér

27. juli 2017

Thilde86

Den er slet ikke i nærheden af at være positiv. Og man kan heller ikke vurdere hvor tæt på/langt fra en positiv ægløsningstest man er, ud fra hvor kraftig teststregen er. Det eneste man kan bruge til noget er når man får en positiv ægløsningstest, og der skal teststregen altså være mindst lige så kraftig i farven OG ligeså bred med fuld farve i bredden, som kontrolstregen. Oftest er teststregen faktisk tydeligere end kontrolstregen, når ægløsningstesten er positiv.

Du må fortsætte indtil du forhåbentlig får en positiv test 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Anonym trådstarter

Åh øv  jeg er på dag 20 i cyklus og alle mine tests har været nærmest med en skyggestreg så blev lige så glad. 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Anonym trådstarter

Alle mine andre tests (har testet siden dag 8 i cyklus) har set ud som de to øverste. Så undre mig virkeligt over pludseligt at få en der ser næsten positiv ud 

Anmeld Citér

27. juli 2017

voreslillemus

Alle mine andre tests (har testet siden dag 8 i cyklus) har set ud som de to øverste. Så undre mig virkeligt over pludseligt at få en der ser næsten positiv ud 

Da jeg prøvede at blive gravid, så mine positive ud nogenlunde som din der  (dog lidt mere positiv!! )

i resten af cyklus var den også bare helt, eller næsten blank.. så for mig var sådan en positiv:. Og gravid blev jeg da 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Anonym trådstarter

voreslillemus skriver:

Da jeg prøvede at blive gravid, så mine positive ud nogenlunde som din der  (dog lidt mere positiv!! )

i resten af cyklus var den også bare helt, eller næsten blank.. så for mig var sådan en positiv:. Og gravid blev jeg da 

Åh dejligt at hører! Har bare været så meget i tvivl fordi jeg har haft ægløsningssmerter i en uge nu og er på cyklus dag 20  men har lige taget en ny jeg syntes er liiidt mere positiv så tror den er helt positiv når jeg tester i aften 

Anmeld Citér

27. juli 2017

Anonym trådstarter

Nå de her er taget kl. 12 (den til venstre) og 16 (til højre). Tror den er der nu 

Anmeld Citér

19. august 2017

voreslillemus

Anonym skriver:

Nå de her er taget kl. 12 (den til venstre) og 16 (til højre). Tror den er der nu 

Ja det tror jeg også ����☀️��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.