3 uger over tid, men negative test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2017

Anonym trådstarter

øv er gået 3 uger over tid nu og stadig ingen menstruation!! 

Mine test er negative men har ømme bryster og ømhed i lænden mens lignende smerter den sidste uges tid! Føles lidt ligesom den måde jeg havde det på da jeg ventede min første - det er sket før at min mens ikke er regelmæssig er dog aldrig gået så meget over tid Siden min sidste graviditet  

nogle der ved om det er normalt man ikke kan teste positivt nu ? Kan der være andet galt ?

Jeg behøver ikke kommentarer med jeg ved at kroppen og ens tanker kan tricke en, det ved jeg, har bare sådan brug for nogle solstråle historie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2017

Anonym

Hvis du er gået tre uger over tid, og stadig tester negativt, så tror jeg desværre ikke du skal regne med at være gravid. Chancen for det er enormt lille, når du ikke kan teste positiv tre uger over tid.

Som du selv siger kan kroppen påvirkes meget af en selv og de tanker og fokus man har.

Men derudover så er det normalt at cyklus pludselig kan ændre sig - eller at man fx springer en menstruation over, det sker for langt de fleste kvinder i ny og næ. Og selvom du ikke før har oplevet det, så kan det sagtens pludselig ske. Der skal jo altid være en første gang for tingene, og når man ikke har prøvet det før virker det altid underligt den første gang.

Så igen, jeg tror virkelig ikke du er gravid. Tænker at jo før du accepterer det, des hurtigere får du din menstruation igen, og des hurtigere kan du komme videre med at forsøge at blive gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.