Jeg er i vildrede:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

trunte24

Hej.

Kæresten og jeg er endelig gået i gang med projekt baby, og det er bare så dejligt :-D

Jeg har taget p-piller i ca. 10 år, men har haft 2 pauser i den periode, hvor jeg ikke har haft nogle mærkelige følelser og /eller symptomer på noget.

Jeg stoppede med pillerne d.17/9, havde første mens dag d.21/9 og æl d.3-4/10.

Her kommer så min frustration, jeg har masser af graviditets symptomer, så som kvalme, ondt i hovedet, stikkende smerter i underlivet, sure opstød, tisser meget, prutter meget og smerter i lysken og lænden.

Men jeg ved jo godt, at når man er stoppe på pillerne, kan nogle af disse symptomer forekome, så hverandet øjeblik tror jeg der noget, og det næste, ved jeg jo godt, det bare er homonforstyrrelser efter pillerne...

Hvis det bare er pillerne, kan jeg ikke vente med at få min mens, så håber jeg min krop kan opfører sig normalt  bagefter, men mest af alt, håber jeg jo den bliver væk, så jeg kan være en af de heldige, der har den i første hug

Nå, men jeg må jo bare vente og se, har test dag. 19/10, så der er jo lidt igen!

Jeg for alle jer andre der også forsøger.

Undskyld, den blev så lang

hilsen trunte24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

LouiseNielsen

Hejsa

Håber da for jer den er der allerede.... Ku være dejligt!

Men bliv nu ikke skuffet hvis den ikke er, for det er meget alm at der går længere tid.....

Er du blevet gravid vil du nu være 3 uger henne, jeg opdagede min graviditet da jeg var 4 uger henne og jeg havde symptomer som: Luft i maven, meget ømme bryster og sku tisse ofte....

Held og lykke med det!

Anmeld

9. oktober 2009

Sujan

Havde det på samme måde da jeg stoppede med piller. Der gik 2 mdr. inden jeg fik min mens. Vildt fustrerende.

Nu har vi prøvet i 4 mdr. uden held. Skal igang med 5 forsøg nu. Håber den er der denne gang. Men føler egentlig først det er nu at min cyklus er ligesom den var inden jeg startede på p-piller. men der er også nogle læger der siger det kan tage 3 mdr. før kroppen er helt normal.

Men krydser selvfølgelig fingre for at du er en af de heldige der hurtigt er blevet gravid og er derfor du har symptomerne.

Anmeld

9. oktober 2009

trunte24

Hej igen

Tak for svarene, altid dejligt med lidt opbakning

Nej, jeg bliver ikke skuffet hvis ikke den er her, ved jo som sagt godt, det højst sansynligt bare er pillernes skyld.

Synes nu bare det er lidt træls, at det skal være de samme signaler..hehe, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Håber da om ikke andet, så bare at min mens kommer til tiden, da den var helt reglmæssig inden jeg startede på pillerne.

Anmeld

9. oktober 2009

Kaufie

Med mit første barn blev jeg gravid lige efter jeg havde smidt p-pillerne. Jeg fik først mens da drengen var 8 mdr. Så det kan sagtens lykkes,  for dig!

Anmeld

9. oktober 2009

trunte24

Det lyder da helt fantastisk.....Det håber vi så også på her Men det er jo desværre nok de færreste der oplever det.

Bliver også mere og mere enig med mig selv om, at der nok ikke er noget denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.