Min ex og jeg gik fra hinanden i sidste uge. Det er helt fint da han ikke kan styre sit temperament. Han kom dog herud den anden dag og skabte sig mens mine børn var hjemme, de blev ret bange for ham
Han stod og hamrede på havedøren da jeg ikke ville lukke ham ind og da jeg åbnede for at få ham til at gå tvang han sig ind i vores hus og ville ikke gå igen. Jeg truede med at ringe til politiet, men til sidst gik han.
Han ringer og skriver konstant selvom jeg sagde den anden dag at han ikke skulle kontakte mig mere, og jeg selvfølgelig hverken tager telefonen eller svarer på hans beskeder. Nu viser det sig han har været herude igen, heldigvis var vi ikke hjemme. Jeg bliver bange hver gang jeg hører en bil udenfor fordi jeg se bange for det er ham. Vil for alt i verden skåne mine børn for hans temperament.
Hvad kan jeg gøre hvis han kommer herud igen? Der skal vel meget til for at få et tilhold? Hvis jeg ringer til politiet kører han nok bare inden de når frem. Vil så gerne have fred, ikke mindst for mine børns skyld 
Anmeld
Citér