Er jeg mon gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2017

metski

Hej alle sammen

For at gøre en lang historie kort skriver jeg lige i punkt form til at starte med 

- forsøgt at få børn 4 år

- dec 16 henvist til fertilitet

-start samtale april , skal tabe mig 15kg , mands sædkvalitet lidt nedsat men utrolig meget liv

Så nu er vi så i juli og jeg har siden min sidste menstruation haft det en smule underligt.

Sidste uge havde jeg et par dage med menstruations lignede smerter 

Søndag var der lidt blod på papiret da jeg havde tisser

Idag opdager jeg nogle knopper på mit ene bryst ,trykker på den ene af dem og der kommer noget ud som ligner en hudorm

Er mere sulten end jeg plejer 

Kan jeg mon være gravid ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2017

Trinebaby

Har du taget en test? 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Maalene

Er du gået over tid?

For så ville jeg ihvertfald skynde mig ind efter en test - det er svært for os at gisne om, når vi ikke kender noget til din cyklus, hvordan du ellers har det op til mens osv. 

Da jeg blev gravid pletblødte jeg en enkelt gang, hvor jeg troede menstruation var på vej - men da det ikke blev til mere, tog jeg en test og nu sidder jeg med den skønneste lille pige på 4 måneder - så pletblødning var et tegn her 

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

25. juli 2017

metski

Trinebaby skriver:

Har du taget en test? 

Jeg skal først have menstruation på fredag, men hvis det ikke kommer har jeg sørget for jeg har en test hjemme��

Anmeld Citér

25. juli 2017

metski

Maalene skriver:

Er du gået over tid?

For så ville jeg ihvertfald skynde mig ind efter en test - det er svært for os at gisne om, når vi ikke kender noget til din cyklus, hvordan du ellers har det op til mens osv. 

Da jeg blev gravid pletblødte jeg en enkelt gang, hvor jeg troede menstruation var på vej - men da det ikke blev til mere, tog jeg en test og nu sidder jeg med den skønneste lille pige på 4 måneder - så pletblødning var et tegn her 

Krydser fingre for dig 

Jeg skal først have menstruation på fredag. Normalt plejer jeg ikke have smerter eller andet inden min menstruation. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Anonym

Synes desværre ikke det lyder som graviditets tegn.

Men derfor kan du jo godt være gravid,der er jo lige et pr dage til test dag inu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.