Hvad gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2017

Anonym trådstarter

Min eks og mig ligger pt i en rigtig grim skilsmisse. Han afsoner pt en dog i modsatte ende af Nordjylland. 

Men sagen er den at han for en mdrs tid siden fik papir på at han er psykopat. Og ja det er han. Jeg har bare ikke kunne se det .. Vi har været sammen i 11 år, og har børn sammen.

Men efter han fik diagnosen blev han fuldstændig skudt af. Han var på en uge utro 3 gange. Han blev mere ond og kontrollerende end han plejer. Og så valgte han at skride.

De sidste 3 uger har været e5 mareridt heldigvis afsoner han som sagt en som så der er ikke noget psykisk mod mig lige nu. Men han truer mig hver halve time, han vil få nogle til at slå mig ihjel. Og 3 min efter spørg han om vi skal være kærester .

Nu er han så begyndt og afpresse mig før penge. Og truer med at få nogle til at afhente børnene vis ikke han får penge. 

Jeg har i forvejen angst og stress og det her hjælper jo ikke lige på situationen. Jeg er så bange for hvad der sker når fodlænken kommer af og jeg er bange for han vil flytte hjem igen. Jeg er skrækslagen for om jeg kan finde ud af at sige nej 

Har nogle stået i lignede situation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2017

Anonym

Skilsmisser er sjælent et kønt syn. Psykopater skulle efter signende være temlig gode til at skjule deres lidelse.

Hvor mange børn og hvad alder ?

Når han selv er gået, så ville jeg tage det som et tegn på at hans udskejelser er offentlige og derfor kan han ikke opretholde jeres forhold mere. Lig en falit erklæring.

At han truer dig er en politisag som du skal gøre noget ved nu. Trusler på livet er en alvordelig ting, så det må du ikke se igennem fingerne med. At han skifter rundt er et tegn mere på hans diagnose.

Medmindre at du giver tilladelse til det, så er det kidnapning, hvis nogen kommer og henter børnene. Igen, gå til politiet.

Hvor lang tid skal han gå med den fodlænke ?

Hvis I er i en skilsmisse, så kan han ikke bare komme vadende som det passer ham.

Du skal sige "NEJ". Tænk på børnene om de vil have gavn af at han kommer tilbage. Gå til mødrehjælpen e.l.

Du burde flytte fra nuværende bopæl, så han har mindre chance for at genere dig og børnene eller det der er værre.

Anmeld Citér

30. juli 2017

Bananaalice

Har du politiet indover? 
Og hvad med hans familie?

Anmeld Citér

1. august 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du skal kontakte lokk. ( http://www.lokk.dk) Du bliver udsat for psykisk og økonomisk vold. De kan rådgive dig og vejlede dig til hvad du kan gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.