Hjælp til Apple tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. juli 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Vores Apple tv er i stykker og vi skal have et nyt. Jeg synes bare det er ret dyrt, men har set noget der hedder Chromecast... er det det samme? Altså virker det på samme måde? Det er til vores fjernsyn, et ganske almindeligt fladskærms tv. Jeg er ligeglad med mærket. 

Nogen der kan hjælpe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

Thea14

Vi har begge dele, men må indrømme at jeg ikke aner hvad Apple tv'et egentlig kan, da jeg aldrig mindes vi har brugt det. Til gengæld bruger vi cromecasten rigtig meget når vi ser Netflix og andre streamingtjenester, og vores datter bruger den til at caste fra sin IPad og op til tv'et når hun ser youtube eller andet...

Anmeld Citér

24. juli 2017

Mille123

Vi har også begge dele. Man kan sige forskellen er at du i hvert fald skal aktive din telefon eller en IPad (eller lign) for at starte chromecasten op. Såvel som du styrer hvad du ser på din telefon/IPad. Enkelte gange kan den være lidt svær at få den til at finde forbindelse, men efter nogle forsøg virker den fint. - den koster jo kun 300kr. Og hvis man fint kan leve med at bruge telefon/IPad er det en lige så fin investering i forhold til Apple tv synes jeg

Anmeld Citér

24. juli 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Tak for jeres svar... vi må ud og have sådan en 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Mille123

Det kan betale sig lige at lave en pricerunner på dem 

Anmeld Citér

25. juli 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mille123 skriver:

Vi har også begge dele. Man kan sige forskellen er at du i hvert fald skal aktive din telefon eller en IPad (eller lign) for at starte chromecasten op. Såvel som du styrer hvad du ser på din telefon/IPad. Enkelte gange kan den være lidt svær at få den til at finde forbindelse, men efter nogle forsøg virker den fint. - den koster jo kun 300kr. Og hvis man fint kan leve med at bruge telefon/IPad er det en lige så fin investering i forhold til Apple tv synes jeg

Enig, og det kan præciseres at man skal bruge sin mobil eller tablet til at sætte afspilning igang. Når det først kører kan frit bruge mobilen til noget andet.  

Vi har både Chromecast og Chromecast Audio og begge er geniale. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Jullesnulle

Vi har appel og det fungerer super godt. Det er enormt dejligt at kunne vise billeder og leje og købe film i iTunes direkte på fjernsynet osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.