Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juli 2017

Anonym trådstarter

Hejsa.

Nu har jeg i noget tid døjet med hvad jeg tænker må være tarmene (selvom det godt nok føles som små babyspark) - for gik ikk ud fra, at jeg var gravid. Vi bruger kondom og jeg har haft mine menstruationer.

Nu er bevægelserne så kraftige, at min mand også kan se det ude på min mave...

Jeg er virkelig i tvivl omkring hvad jeg skal gøre. Jeg har allermest lyst til scanning, men vil også føle mig virkelig dum hvis der ikk er noget.

Jeg kan ikk mærke, at min livmoder er vokset. Har taget en del på efter sidste graviditet...

Kan I give nogle råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa.

Nu har jeg i noget tid døjet med hvad jeg tænker må være tarmene (selvom det godt nok føles som små babyspark) - for gik ikk ud fra, at jeg var gravid. Vi bruger kondom og jeg har haft mine menstruationer.

Nu er bevægelserne så kraftige, at min mand også kan se det ude på min mave...

Jeg er virkelig i tvivl omkring hvad jeg skal gøre. Jeg har allermest lyst til scanning, men vil også føle mig virkelig dum hvis der ikk er noget.

Jeg kan ikk mærke, at min livmoder er vokset. Har taget en del på efter sidste graviditet...

Kan I give nogle råd?

Tarmene kan sagtens give så store ryg at det kan ses uden på maven. 

Hvis du var gravid med et barn med synlige spark ville du være oppe omkring se 20-25 uger og dermed en livmoder omkring navlen. 

Dumt at bruge penge på en scanning. Gå i stedet til lægen og få tjekket Tarmsystemet

Anmeld Citér

24. juli 2017

hekran

Har du taget en graviditetstest?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.