Moderkage på forvæg - Mærke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2017

Anonymor

Hej piger

Jer der har været gravide, hvor jeres moderkag har ligget på forvæggen, hvornår har i mærket liv? Ved mine to første lå den ikke der, og jeg mærkede liv tidligt. Min anden graviditet mærkede jeg liv allerede 14+.

Jeg er 16+1 i dag og mærker ikke en bjælde. Jeg ved godt, at det sagtens kan nå at komme, men hvor kunne det være rart det vr snart, så man kunne mærke, at der skete noget, og der rent faktisk er liv i ham lillebror derinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

Beem82

Hej!

Moderkagen lå ud mod maven i sidste graviditet og det gør den også i denne.

Sidste gang mærkede jeg liv fra uge 18, derfra kunne jeg mærke det ret tydeligt.

Denne gang mærkede jeg så småt liv "allerede" fra uge 17. Men det er stadig kun meget små og få møf jeg mærker og jeg er nu 20+4. Ret frustrerende, da jeg ikke kan lade være med at bekymre mig...

Anmeld Citér

24. juli 2017

striber

Jeg er 3. gangs og mærkede først liv da jeg var 20+. (hvor jeg var 100% sikker på at det var baby)

De 2 andre gange lå den også foran. Mærkede liv da jeg var hhv. 21+ og 17+.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Mortil3på3og6

Jeg er gravid med tveæggede tvillinger, den ene ligger med moderkagen ud mod maven og den anden indad.. Jeg mærker hende med den indadgående moderkage MEGET mere end hende med den udadgående.. 

Jeg mærkede hende med den indadgående først (allerede uge 14) og hende den anden i uge 17  

De ligger og roder rundt begge to lige meget, men mærker dem slet ikke ens pga. moderkagerne  

Anmeld Citér

24. juli 2017

voreslillemus

Jeg er førstegangs hvor moderkagen også sidder forrest.
Jeg mærkede det allerførste spark 16+2 og min kæreste kunne mærke det første omkring 18+0 

Anmeld Citér

24. juli 2017

God-mor

Anonymor skriver:

Hej piger

Jer der har været gravide, hvor jeres moderkag har ligget på forvæggen, hvornår har i mærket liv? Ved mine to første lå den ikke der, og jeg mærkede liv tidligt. Min anden graviditet mærkede jeg liv allerede 14+.

Jeg er 16+1 i dag og mærker ikke en bjælde. Jeg ved godt, at det sagtens kan nå at komme, men hvor kunne det være rart det vr snart, så man kunne mærke, at der skete noget, og der rent faktisk er liv i ham lillebror derinde

Min moderkage lå foran i 2. graviditet og mærkede ikke så tydeligt lov og først fra omkring 20+ mærkede jeg noget som jeg var sikker på var fra baby. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Nel

jeg mærkede liv fra omkring uge 20 da jeg havde moderkagen på forvæggen

Anmeld Citér

13. august 2017

Anonymor

Fik aldrig svaret! Tak for jeres svar. Er 19+0 i dag og mærker stadig ikke med sikkerhed liv 

Det er ret frustrerende! 

Anmeld Citér

13. august 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonymor skriver:

Hej piger

I min første (og eneste) graviditet lå moderkagen ud mod maven. Jeg mærkede første puf 17+2 og mærkede liv hver dag fra 19+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.