Blødning efter ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej jeg havde ægløsning omkring d 14-16 og både op til, på, og efter ægløsning havde vi sex. D 20 begyndte jeg at bløde. Men kun den ene dag. Siden da er der kommet 2-5 små dråber brundt udflåde eller hvad det nu er.

Kan læse mig frem til at blødningen   "måske"  kan være da ægget satte sig fast. Men trør ikke tro på det tænler pt at det måske mere er min cyklus der fucker up. 

Har i andre prøvet at bløde efter ægløsning og så været heldig at være blevet gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

Thilde86

Hvis du havde ægløsning på det tidspunkt du skriver, så kan det ikke være en såkaldt implantationsblødning (blødning når ægget sætter sig fast) du har fået, da det er alt alt for tidligt efter ægløsning. Du skal regne med der går omkring ti dage nogle gange mere før ægget sætter sig fast.

Det kan være din cyklus der bare er lidt anderledes denne måned, eller dine slimhinder som er lidt ekstra sarte, for så kan der tit forekomme lidt blødning efter sex fx.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Okay. Det ikke altid nemt at forstå alle de forskellige ting som der står på nettet. Må se hvad der sker d 1 hvor jeg endelig skulle have haft mens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.