Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2017

Anonym trådstarter

Manden og jeg havde et uheld i går og det var desværre lige midt i min cyklus 

vi købte idag en fortrydelsespille på apoteket og tog pillen ca 12 timer efter samlejet.. har lige læst i pakken at pillens virkning er at den udskyder ægløsning indtil sæden er for dårlig til at befrugte.. 

sagen er bare at jeg lige nu kan mærke at jeg har fået ægløsning  kan altid mærke når jeg har ægløsning så er slet ikke i tvivl om det er det .. 

Sådan noget crap !! Vil det sige at pillen ikke har virket og jeg har ret stor chance for graviditet ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

A-1995

Altså jeg har kun prøvet fortrydelsespiller 1 gang. Tog den efter 10 timer og blev gravid alligevel ��

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Altså jeg har kun prøvet fortrydelsespiller 1 gang. Tog den efter 10 timer og blev gravid alligevel ��

Okay 

puha håber ikke det her fører til en graviditet 

Anmeld Citér

23. juli 2017

"Anarkisten"

Norlevo virker ikke udelukkende på ægløsning, så forhåbentlig bliver i ikke gravide 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Norlevo virker ikke udelukkende på ægløsning, så forhåbentlig bliver i ikke gravide 

Det er ellers det der står i indlægssedlen 

Anmeld Citér

24. juli 2017

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Det er ellers det der står i indlægssedlen 

Og det er også rigtigt, men den påvirker også miljøet. Slimhinden bliver "mindre modtagelig" for sædcellerne. Det er jo egentlig en minipille i meget høj koncentration og de virker også på andet en selve ægløsningen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.