Mcamilla skriver:
Hej alle jer skønne gravide
Jeg skriver for at hører, om nogen af jer kunne være interesseret i at benytte en service, der hjælper med at bestille, hente og levere alle de gratis babypakker man kan få.
Jeg har nemlig oplevet mange, der ikke får hente de gratis babypakker, fordi overskuddet eller muligheden for at hente dem ikke er der.
Min kæreste og jeg overvejer nemlig at oprette sådan en service - men vil først hører hvad i tænker om dette? Ville i overvejer at benytte sådan en service ?
På forhånd mange tak
Jeg ved du har slettet din profil, men håber du enten læser med eller har forstået, at de fleste synes det er en helt forkert vej at gå. For det første vil snyd (og jo jeg tænker det er snyd for pakkerne er personlige og hver person må kun hente en) måske gøre den service helt forsvinder pg for det andet snyder I egentlig også de vordende forældre for der er med garanti ikke for 200-300 kroner i hver pakke - ofte er der lidt bleer, måske en sut, prøver på cremer og gåe det højt et lille stykke legetøj. Jeg har pgså en gang fået en tandbørste, en anden gang en blespand, hvor poserne var himmel dyre og en enkelt gang en lille hvid body med et reklametryk som pga trykket aldrig kom på.
Anmeld
Citér