Babypakke service

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2017

asphodel

Synes du lyder meget grådig. Jeg ville ALDRIG betale noget for sådan en "service".

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

asphodel

En anden ting er at jeg slet ikke kan se hvordan det overhovedet skulle lykkes. Går du selv ind i fx Rema1000 og siger at du vil hente deres gratis babypakke til Gurli og Margrethe og Bente og ...? Til sidst smider de dig da ud af butikken. Vil du sprede ud hvem der henter? Så synes jeg det begynder at ligne bedrageri. Hvorfor skulle virksomhederne hjælpe dig til at tjene penge på noget de gør gratis? Jeg tror ikke du har tænkt særlig grundigt over det her. Ikke udover at du gerne vil tjene en hurtig skilling på andres bekostning.

Anmeld Citér

23. juli 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Mcamilla skriver:

Jamen vi havde tænkt på omkring 200-300 kr. 

Men vi har ikke regne på det endnu, men det skulle være nok til at vi ville få lidt ud af det, men også så billigt at man "ligeså godt kunne få andre til det"  

Mener du virkelig, at i skulle have 200-300 kr for at hente og levere  en gratis baby pakke, hvor selve pakkens værdi måske ikke engang når op i det prisleje ?

Anmeld Citér

23. juli 2017

Thea14

Er ret sikker på at butikkerne ikke vil acceptere det i længden. De tilbyder en gratis service i håb om at lokke flere kunder til, og så skal andre til at tjene penge på deres gratis service?? 

Dem der ønsker pakkerne, skal også nok hente dem, eller sende familie/venner hvis de ikke selv kan. Dem der ikke ønsker dem, har højst sandsynligt fravalgt dem af andre grunde end ar de skal hentes.

Anmeld Citér

23. juli 2017

Ønskebarnet2014

Trådstarter har slettet sin profil

Anmeld Citér

23. juli 2017

lineog4

Mcamilla skriver:

Hej alle jer skønne gravide

Jeg skriver for at hører, om nogen af jer kunne være interesseret i at benytte en service, der hjælper med at bestille, hente og levere alle de gratis babypakker man kan få.

Jeg har nemlig oplevet mange, der ikke får hente de gratis babypakker, fordi overskuddet eller muligheden for at hente dem ikke er der. 

Min kæreste og jeg overvejer nemlig at oprette sådan en service - men vil først hører hvad i tænker om dette? Ville i overvejer at benytte sådan en service ? 

På forhånd mange tak  

Jeg ved du har slettet din profil, men håber du enten læser med eller har forstået, at de fleste synes det er en helt forkert vej at gå. For det første vil snyd (og jo jeg tænker det er snyd for pakkerne er personlige og hver person må kun hente en) måske gøre den service helt forsvinder pg for det andet snyder I egentlig også de vordende forældre for der er med garanti ikke for 200-300 kroner i hver pakke - ofte er der lidt bleer, måske en sut, prøver på cremer og gåe det højt et lille stykke legetøj. Jeg har pgså en gang fået en tandbørste, en anden gang en blespand, hvor poserne var himmel dyre og en enkelt gang en lille hvid body med et reklametryk som pga trykket aldrig kom på. 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym

Jeg vil også sige nej. Mange pakker kan du hente i god tid, langt inde i er blevet højgravid, så det handler bare om at få det hentet inden - og tingene kan godt holde sig. Jeg hente størstedelen af mine de første uger jeg var gravid. Pakkerne fra for eksempel Babysam o.l. skal man møde op personligt hvor man skal have en eller anden form for bevis med. Tænker at personalet måske ville undre sig lidt hvis de samme to personer kom og hentede X antal gratis babypakker som ikke er til dem selv. Er det egentlig ikke også imod visse regler? Der står at man skal vise gyldig legitimation når man henter pakken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.