Enten eller, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2017

Anonym trådstarter

Min mand er en skøn mand og fantastisk far, men vi har nogle problemer i forhold til sexlivet.

Jeg kan godt gå flere dage/uge uden sex, men min mand ville være lykkelig hvis vi kunne have det flere gange i døgnet. Nogle gange allerede ½ time efter.

Jeg giver efter en gang imellem, men nogle gange forsøger jeg at afvise ham. Han kan finde på at komme hen til mig når jeg er i gang med noget og simpelthen stikke sin hånd i mine bukser for at pirre mig.

Når han gør det, og jeg ikke har lyst, så plejer jeg at prøve at vise det med kropssprog (spænde i lårene, flytte underlivet el.lign) og hvis han bliver ved, så flytter jeg hans hånd, f.eks. op på min mave i stedet. En sjælden gang imellem stopper han og lader den ligge, men for det meste går han eller vender sig væk.

Hvis jeg tager initiativet til at ligge tæt eller en kram, så er resultatet stort set altid at han afviser/ikke reagerer eller sex. Det er som om der ikke er nogen middelvej hos ham, og jeg har prøvet at fortælle at jeg nogen gange bare gerne vil have et kys, kram eller han holder om mig, uden sex. Ligesom jeg også gerne vil have, at han bliver liggende med mig efter sex i stedet for at han går igen lige efter.

Kan jeg gøre noget ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

B&J

1 jeg vil nok snakke med ham om det og ikke over et eller andet nej i skal side sammen og snakke uden mobil uden tv osv. Fordi det med du bare spænder i lårene og tager hans hånd op på sin mave så er det jo beder du siger fra.

i kan jo komme til en der kan hjælpe jer med det ved ikke om det er igennem læge man kan gære det

Anmeld Citér

23. juli 2017

B&J

1 jeg vil nok snakke med ham om det og ikke over et eller andet nej i skal side sammen og snakke uden mobil uden tv osv. Fordi det med du bare spænder i lårene og tager hans hånd op på sin mave så er det jo beder du siger fra.

i kan jo komme til en der kan hjælpe jer med det ved ikke om det er igennem læge man kan gære det

Anmeld Citér

24. juli 2017

Aagaard

Jeg syntes at det lyder mere kompliceret end som så. Jeg ville bruge en terapeut eller coach til at hjælpe med at få talt ordentligt om problemet. Det der er ikke kun et sex-problem, men et som også indeholder komponenter af kommunikation, forståelse og respekt for måske især egne men også partnerens grænser og behov. I den kunn indgå hvordan lystforskellen kunne imødegås. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.