Tæppe eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min kæreste og jeg skal til at flytte, og i den nye lejlighed er der linoleum gulve (eller noget lignende) i hele lejligheden.

Det kan godt være det er fordi, at jeg er vokset op med væg-til-væg gulvtæpper i værelserne, men jeg vil gerne have et tæppe på gulvet ved sengene. Kæresten mener så at det blot vil blive til gene for os. Hvad vil I mene?

Billedet er fra internettet, og er til at give en idé om hvad jeg mener.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså hvis valgt er mellem linolion og tæpper, vil jeg klart vælge tæpper.

Men jeg er slet ik rigtig til tæpper. Syntes det hurtigt ser nusset/plettet og beskidt ud. Vi har trægulve i hele huset. Vh Stine 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Tip!

Der kan gemme sig meget skidt og snavs i et tæppe.. 

vi har trægulv i hele huset, på nær badeværelser,bryggers og indgangen.. der har vi klinker.. 

jeg ville vælge et lille tæppe hvor man hår ud af sengen, ellers det andet gulv. 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Soonmom

Vi har væg til væg tæpper i alle rum undtagen gang, køkken og toilet og vi er rigtig glade for det 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Ms.Momo

BC skriver:

Der kan gemme sig meget skidt og snavs i et tæppe.. 

vi har trægulv i hele huset, på nær badeværelser,bryggers og indgangen.. der har vi klinker.. 

jeg ville vælge et lille tæppe hvor man hår ud af sengen, ellers det andet gulv. 

Det er også sådan et tæppe jeg tænker på. 

Anmeld Citér

23. juli 2017

MorTil3+

Vi har trægulv og klinker i vores hus, min mand elsker tæpper men jeg hader dem, synes det er ulækkert, de bliver aldrig ordentlig rene, kan godt li at man kan støvsuge og så vaske bagefter. Vi har så nogle løse tæpper rundt omkring som feks når man står ud af sengen og ungerne har på deres værelser men dem har jeg også tit ude og ryste og blæser dem også med kompressor plus de bliver vasket en gang imellem.

Anmeld Citér

23. juli 2017

Ms.Momo

Vi skal bo i en lejebolig, så det er enten løse tæpper ved sengen og evt. ved sofaen eller ingenting.

Jeg har prøvet at bo hvor vi havde trægulv i stuen, men væg-til-væg gulvtæpper på værelserne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.