Jeg har lige sendt manden på en fræk opgave ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2017

Anonym trådstarter

... Har idag sendt min mand et link, til en swingerklub i den by han skal overnatte i i aften. Som en hentydning til hvad han kunne lave, hvis han skulle slå tiden ihjel.

Ja, min søde kæreste er på farten ifm med noget familiesammenkomst i den anden ende af landet. Jeg selv er hjemme pga arbejde, så tænkte på ham og ved han vil syntes det er virkelig frækt! Men ved ikke helt om han er klar på min impulsive "opgave"  

Har du også eksperimenteret seksuelt med din partner? 

Der er ikke rigtig nogen i min omgangskreds som kender til kæresten og mine fantasier, andet end min søster.  Deler i sådan noget med andre? Ikke bekendte, men sådan tætte venner eller veninder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

... Har idag sendt min mand et link, til en swingerklub i den by han skal overnatte i i aften. Som en hentydning til hvad han kunne lave, hvis han skulle slå tiden ihjel.

Ja, min søde kæreste er på farten ifm med noget familiesammenkomst i den anden ende af landet. Jeg selv er hjemme pga arbejde, så tænkte på ham og ved han vil syntes det er virkelig frækt! Men ved ikke helt om han er klar på min impulsive "opgave"  

Har du også eksperimenteret seksuelt med din partner? 

Der er ikke rigtig nogen i min omgangskreds som kender til kæresten og mine fantasier, andet end min søster.  Deler i sådan noget med andre? Ikke bekendte, men sådan tætte venner eller veninder? 

Sjovt nok stod jeg lige før og lavede mad og snakkede med kæresten hvor meget bedre vi har fået det efter vi åbnede op og delte vores inderste fantasier med hinanden. Det resulterede i foreløbigt en enkel tur i swingerklub, og helt vildt mange frække samtaler og fantastisk sex. Vores forhold blomstrede helt op og vi er som nyforelskede igen, selv om vi har kendt hinanden i 15 år, og været kærester i 5. 

Men nej, jeg deler det ikke med andre. Er nok for genert og har heller ikke sådan nogle helt tætte veninder.

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym

Vi har et åbent forhold og manden elsker at hive mænd med hjem han kan låne mig ud til  Jeg har også engang scoret en pige i byen hvor vi tog hjem og overraskede ham. Vi færdes begge to meget på scor for familie og veninder er absolut ikke særlig åbentsindet eller til at snakke med. De synes at vi er vanvittige. Men det er vi jo ikke. Vi er bare ikke som folk er flest. Jeg har aldrig været lykkeligere end med ham. 

Det lyder top nice det du har gjort. Min ville dog aldrig turde ta i klub uden mig. Sammen med mig er han meget åben over for folk og falder nemt i snak men når jeg ikke er med så bliver han ret stille og vil gerne bare hjem  

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym

Jeg er single. Men har et meget åbent sexliv. Har flere forskellige fyrer jeg ser og jeg er ikke bleg for at tage en ny i byen hver anden weekend. 

Jeg elsker sex og jeg kan ikk undvære det. Eksperimenterer meget og har fundet den perfekte partner som er ligeså eksperimenterende. Det sidste vi gjorde var at han inviterede mig ind på hans klub (natklub ejer) i dagtimerne inden åbningstid. Hvor han spændte mig fast med strips til et metalgitter og gav mig den ene orgasme efter den anden. 

Jeg har gået til psykolog i en periode fordi jeg ofte røg ned i et dybt hul uden at forstå hvorfor. Fandt ud af at det hang sammen med når jeg ikke havde fået sex i en uges tid. Min psykolog sagde ordret "hvis det ikke var fordi ordet var blevet afskaffet for mange år siden. Så havde du fået "dianogsen" nymfoman. I dag hedder det Sexafhængighed" har fået værktøjer til at takle i svære stunder nu. Men det er også grunden til jeg er single. Jeg kan ikke mættes og en fyr er ikke nok. Skal jeg have et forhold igen skal det være med en mand der kan accepterer mit seksuelle mentalitet og min evige jagt på nye mænd. 

Snakker ikke med andre end min bedste veninde om det da folk ikke forstår det og jeg faktisk er flov over det. Men kan ikk ændre det.

har altid 2-3 par trusser på mig fordi jeg bliver nødt til at skifte flere gange om dagen pga våde trusser. 

Undskyld romanen. Rart egentlig at komme ud med det til andre der ikke kender mig 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er single. Men har et meget åbent sexliv. Har flere forskellige fyrer jeg ser og jeg er ikke bleg for at tage en ny i byen hver anden weekend. 

Jeg elsker sex og jeg kan ikk undvære det. Eksperimenterer meget og har fundet den perfekte partner som er ligeså eksperimenterende. Det sidste vi gjorde var at han inviterede mig ind på hans klub (natklub ejer) i dagtimerne inden åbningstid. Hvor han spændte mig fast med strips til et metalgitter og gav mig den ene orgasme efter den anden. 

Jeg har gået til psykolog i en periode fordi jeg ofte røg ned i et dybt hul uden at forstå hvorfor. Fandt ud af at det hang sammen med når jeg ikke havde fået sex i en uges tid. Min psykolog sagde ordret "hvis det ikke var fordi ordet var blevet afskaffet for mange år siden. Så havde du fået "dianogsen" nymfoman. I dag hedder det Sexafhængighed" har fået værktøjer til at takle i svære stunder nu. Men det er også grunden til jeg er single. Jeg kan ikke mættes og en fyr er ikke nok. Skal jeg have et forhold igen skal det være med en mand der kan accepterer mit seksuelle mentalitet og min evige jagt på nye mænd. 

Snakker ikke med andre end min bedste veninde om det da folk ikke forstår det og jeg faktisk er flov over det. Men kan ikk ændre det.

har altid 2-3 par trusser på mig fordi jeg bliver nødt til at skifte flere gange om dagen pga våde trusser. 

Undskyld romanen. Rart egentlig at komme ud med det til andre der ikke kender mig 

Hej med dig. Vil bare lige fortælle dig at jeg har levet det liv du lever  nye mænd hele tiden, swingerklub , trekantet osv. Jeg fortryder det ikke på nogle måde for det var nogle fede år. Gik også til psykolog som også nævnte nymfoman og måske en ulykkelig barndom for mig. Keg måtte bare fyldes ud hele tiden - det var hårdt at gå rundt at være liderlig hele tiden og jeg endte med at have sex med en lærer jeg havde i folkeskolen og andre ... Jeg mødte på et tidspunkt en mand som var dejlig men for mig var det bare sex - men han holdte fast i mig og kom igen og igen på trods af mine afvisninger. I starten af vores forhold havde jeg abstinenser efter sex med andre og var ham utro nogle  gange .. ikke fordi jeg ikke elskede ham men pga rastlsøheden indeni mig.  Det stoppede pludseligt of jeg overgav mig til ham og har ikke været utro i 8 år og jeg har ikke voldsomme abstinenser længere men vi har sex 4 dage i ugen som nok er ret almindeligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.