Jeg er single. Men har et meget åbent sexliv. Har flere forskellige fyrer jeg ser og jeg er ikke bleg for at tage en ny i byen hver anden weekend.
Jeg elsker sex og jeg kan ikk undvære det. Eksperimenterer meget og har fundet den perfekte partner som er ligeså eksperimenterende. Det sidste vi gjorde var at han inviterede mig ind på hans klub (natklub ejer) i dagtimerne inden åbningstid. Hvor han spændte mig fast med strips til et metalgitter og gav mig den ene orgasme efter den anden.
Jeg har gået til psykolog i en periode fordi jeg ofte røg ned i et dybt hul uden at forstå hvorfor. Fandt ud af at det hang sammen med når jeg ikke havde fået sex i en uges tid. Min psykolog sagde ordret "hvis det ikke var fordi ordet var blevet afskaffet for mange år siden. Så havde du fået "dianogsen" nymfoman. I dag hedder det Sexafhængighed" har fået værktøjer til at takle i svære stunder nu. Men det er også grunden til jeg er single. Jeg kan ikke mættes og en fyr er ikke nok. Skal jeg have et forhold igen skal det være med en mand der kan accepterer mit seksuelle mentalitet og min evige jagt på nye mænd.
Snakker ikke med andre end min bedste veninde om det da folk ikke forstår det og jeg faktisk er flov over det. Men kan ikk ændre det. 
har altid 2-3 par trusser på mig fordi jeg bliver nødt til at skifte flere gange om dagen pga våde trusser.
Undskyld romanen. Rart egentlig at komme ud med det til andre der ikke kender mig
Anmeld
Citér