Emma på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Emmaskatten

I aften skal Emma for første gang ind i hendes værelse og sove....
Hmmmm er virkelig så spændt på at se hvordan det gåt!!!!Får nok ikke så meget søvn i nat!!!
Hvordan er det gået for jer andre da jeres små bebser røg ind på eget værelse???
Har indrettet det så det minder mest muligt om vores soveværelse!!!
Kan man gøre andet for at hun føler sig tryg????
Knus fra sovetrynerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Vores pige røg ind på sit eget værelse da hun var ca. 5 mdr. gammel. Der var ikke noget skrigeri. Jeg gjorde mig klar på det inde i mit hoved og min krop, sådan at når jeg lagde hende så følte jeg mig sikker på at det var det rigtige, både for hende og os.

Held og lykke med det.

Anmeld

9. oktober 2009

Tut

Noah røg ind på eget værelse da han var 4 mdr. Faktisk præcis på hans 4. mdr. dag.

Noah har heldigvis et godt sovehjerte, så allerede fra han var 18 dage gammel som han igennem (kl. 23 til kl. 6)

Så her tror jeg knapt at han registrede at han kom ind på sit eget værelse.

Held og lykke med det.

Anmeld

9. oktober 2009

Emmaskatten

Nu er hun 8 mdr men er først lige begyndt at sove igennem!!!!
Min SP sagde at hun snart skulle ind på hendes eget værelse ellers ville hun svært ved det når hun bliver ældre!!!!hmm ved ikke om man skal tro på det!!!!
knus herfra

Anmeld

9. oktober 2009

Mira0911

Emmaskatten skriver:

Her gik det glimrende... Hun sov fint den første nat, og har "næsten" gjort det lige siden...

Hun kom på eget værelse da hun var 4 mdr...

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Emmaskatten skriver:

Nu er hun 8 mdr men er først lige begyndt at sove igennem!!!!
Min SP sagde at hun snart skulle ind på hendes eget værelse ellers ville hun svært ved det når hun bliver ældre!!!!hmm ved ikke om man skal tro på det!!!!
knus herfra

Kan kun give hende ret. Emil kom på sit eget værelse da han var 6 mdr og han har sovet 12 timer mindste her nat lige siden Du skal bare liggge hende i seng som var det sådan i gjorde hver dag. Lad være at gøre det store ud af det når hun skal ligges og så syntes jeg da hun skal have et personligt væresle og ikke et der ligner jeres

Emil fik et flot blå værelse med han egen kommode osv

Anmeld

9. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Det kan du skam godt tro på, det bliver svært jo ældre hun er.

En ide kan måske være at i giver hende et pudebetræk som i har sovet med, det får hun med i seng. Så kan hun staig dufte jer om aften og natten, og tænker at det er okay og være her.

Anmeld

9. oktober 2009

malou

pyhhh ja her er victor kun lige kommet ind på sit eget værelse!  Det var hans far der KRÆVEDE det... ej han havde nævnt det et par gange siden han var 6 md. Men mor her har altså først været klar for 14 dage siden. Og der går såååå fint. Hen er virkelig dygtig. Det skal nok gå.. og jeg har allerede erfaret at han sover længere og falder i en dybere søvn ved at være inde hos sig selv... så kun  for det.

knus malou

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg tror det er meget individuelt om det bliver svært at få hende til at sove på hendes eget værelse... det kommer an på enormt mange ting.... vigtigst er at du beslutter dig for at sådan er det nu og at det er det der er rigtigt for jer :0)

i sidste ende er det altså ikke din SP som bestemmer.... hun kan give et råd og så vælger du om du vil bruge det...

Nikoline er 10 mdr nu.... i en periode prøvede vi at lægge hende på sit eget værelse, det gik godt.... men fordi hun har så meget eksem, klør hun sig om nattet og vågner halvt af det.... derfor kom hun igen ind i vores seng.... nu er det forhåbentlig snart slu med det eksem.... så vi har begynde på projektet igen :0)

Anmeld

9. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Min datter røg på eget værelse da hun var mellem 4 og 5 mdr:0) Og i lang tid havde hun faktisk stået uden for døren til soveværelset, for vi vækkede hinanden konstant:0) Det blev kun værre, så hun kom på værelset:0)

Hun sagde ikke en lyd til det, vi sov alle meget bedre:0) Hendes værelse var et stort værelse på 25 kvm, som var et rigtig børneværelse:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.