Udredning, hvordan foregår det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej baby.dk 

jeg skal her i august til gynækolog klinik, for at finde ud af hvorfor jeg har så svært ved at blive gravid. 

For historie så var jeg uden p-piller i 4 år uden at blive gravid. Blev så pludselig gravid med en fyr jeg ikke så seriøst for et par år siden. Dette endte desværre i abort. Var meget forvirret herefter 

Fik så igen fast kæreste, og nu tænker vi på børn. Det har dog bekymret mig meget med min for historie og derfor har lægen sendt mig afsted, mest for at give mig ro og afklaring 

Jeg ved godt vi ikke har samme rettigheder til hjælp, men vished betyder meget for mig. 

Hvad kan jeg forvente? Lægen fortalte mig ingenting, så aner ikke hvad de undersøger for og om man får svar med det samme? :-) 

jeg er en der godt kan lide og vide hvad jeg går ind til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvis I kun tænker på børn, og ikke forsøger at lave dem, hvordan ved du så, at du ikke kan blive gravid? 

Du skriver at du har haft ubeskyttet sex uden at være på p piller, og det er du kun blevet gravid en enkelt gang af.. Gudskelov kan man vel indskyde. 

Men så ved du jo også, at du kan blive gravid. Så hvad er det helt præcist du skal udredes for hos denne her gynækolog? 

Jeg undres bare. 

Hvad jeg har læst mig frem til, så får man taget diverse blodprøver, får en GU og måske en gennemskyldninh af æggelederne, hvis man har svært ved at blive gravid. Det kan jo skyldes mange ting. Få æg, PCO, pcos, dårligt match mellem kvinde og mand, eller uforklarligt. 

Det kommer nok helt an på hvad problemet reelt er. Lige nu lyder det jo ikke til, at der er et problem med at blive gravid, hvis I ikke har forsøgt

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym trådstarter

Det helt okay du ikke forstår :-) det ikke alt man ønsker og dele med nettet, og tænker ikke det behøver yderlig forklaring for at kunne svare på mit spørgsmål? :-) 

(derudover så kan folk med pco jo også sagtens blive gravide, det tager bare rigtig lang tid )

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym trådstarter

Men tak for dit svar :-)

håbede på nogle kunne svare på hvilke test de selv havde været igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.