Hcg tal ved blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
4 synes godt om
20. juli 2017

muwp83

Hej �� Vi har være igennem ivf og denne 3 ægoplægning satte sig heldigvis fast og jeg er nu gravid 4+4  Jeg fik taget en blodprøve da jeg var 4+1 og der havde jeg hcg tal på 149. Fertellitets klinikken har sommerferie og min læge kan ikke fortælle mig om det er som det skal være.. Nogen der ved om et hcg tal på 149 er godt nok når man er 4+1  ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2017

Rockertand

muwp83 skriver:

Hej �� Vi har være igennem ivf og denne 3 ægoplægning satte sig heldigvis fast og jeg er nu gravid 4+4  Jeg fik taget en blodprøve da jeg var 4+1 og der havde jeg hcg tal på 149. Fertellitets klinikken har sommerferie og min læge kan ikke fortælle mig om det er som det skal være.. Nogen der ved om et hcg tal på 149 er godt nok når man er 4+1  ?

Det er fint.

Anmeld Citér

20. juli 2017

muwp83

Rockertand skriver:

Det er fint.

Tak for svar 

Anmeld Citér

20. juli 2017

koeapabshicar

Det er super :-) Mit var 125 :-) og jeg er 19+2 idag :-)

Anmeld Citér

20. juli 2017

muwp83

koeapabshicar skriver:

Det er super :-) Mit var 125 :-) og jeg er 19+2 idag :-)

Åhh hvor dejligt at høre   Det er en jungle at finde rundt i på nettet syns jeg  

Anmeld Citér

20. juli 2017

koeapabshicar

Jeg var også i tvivl med mit fordi jeg synes det lød lavt men hun (sygeplejersken) sagde at det var helt perfekt og man fulgte ikke hcg tal der var så fine og det var under (mener hun sagde) 40-50 man ville følge med ekstra blodprøver :-)

Anmeld Citér

20. juli 2017

koeapabshicar

Og stort tillykke 

Anmeld Citér

20. juli 2017

muwp83

koeapabshicar skriver:

Jeg var også i tvivl med mit fordi jeg synes det lød lavt men hun (sygeplejersken) sagde at det var helt perfekt og man fulgte ikke hcg tal der var så fine og det var under (mener hun sagde) 40-50 man ville følge med ekstra blodprøver :-)

Tak så er jeg mere rolig 

Anmeld Citér

20. juli 2017

muwp83

koeapabshicar skriver:

Og stort tillykke 

Tusind tak, det er slet ikke til at forstå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.