Hjælp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2017

Fitnessmom

Hej alle sammen.. 

- Jeg har brug for råd .. 

Jeg har i ca 3 -4 ugers tid haft en del ondt i lænden , jag i underlivet, og en masende fornemmelse på en eller anden måde .Jeg har haft kastet op , mest om aftnen . Og jeg er drænet for energi! 

Jeg fik min menstruation som planlagt.  Her 4 dage efter jeg har haft det , tog jeg en clearblue digital-test for at se , da jeg stadig har de symptomer. 

Den viste " gravid 1-2" . Jeg lidt i chok. Jeg ønsker så endeligt at blive mor. Men.... hvis jeg tager en almindelig Rema test, eller Netto test. Så viser den negativt.. Jeg skal til lægen på fredag og have taget en blodprøve. 

Har i nogen erfaringer omkring dette, oh om clearblue . .?

Håber på hjælp ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2017

Rockertand

Sisse02 skriver:

Hej alle sammen.. 

- Jeg har brug for råd .. 

Jeg har i ca 3 -4 ugers tid haft en del ondt i lænden , jag i underlivet, og en masende fornemmelse på en eller anden måde .Jeg har haft kastet op , mest om aftnen . Og jeg er drænet for energi! 

Jeg fik min menstruation som planlagt.  Her 4 dage efter jeg har haft det , tog jeg en clearblue digital-test for at se , da jeg stadig har de symptomer. 

Den viste " gravid 1-2" . Jeg lidt i chok. Jeg ønsker så endeligt at blive mor. Men.... hvis jeg tager en almindelig Rema test, eller Netto test. Så viser den negativt.. Jeg skal til lægen på fredag og have taget en blodprøve. 

Har i nogen erfaringer omkring dette, oh om clearblue . .?

Håber på hjælp ��

Prøver du at blive gravid?

Hvornår har du sidst været på prævention og hvilken?

Hvornår tog du sidst en graviditetstest før Clearbluen?

Anmeld Citér

19. juli 2017

Fitnessmom

Rockertand skriver:

Prøver du at blive gravid?

Hvornår har du sidst været på prævention og hvilken?

Hvornår tog du sidst en graviditetstest før Clearbluen?

Ja jeg har prøvet 1 år. Dvs det er 1 år siden jeg sidst tog p-piller. 

Sidst jeg tog en test , var inden min mens . Den sagde negativ. Så tog jeg en test ( clearblue digital ) her 4 dage efter endt menstruation om aftnen . Dvs i går . Der viste den positiv. Jeg tog så en test til morgen igen , men en test fra rema. Og den var negativ . . Så jeg er ret forvirret . . 

Anmeld Citér

19. juli 2017

Fitnessmom

Slet ingen råd ?:-) 

Eller nogle der har prøvet noget lignede .? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.