Hvad leger jeres børn med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2017

Anonym trådstarter

Hvad leger jeres børn fra 6 år + med både piger & drenge ? Søger ideer til privat børnepasningstilbud , er lige Ano da det er tys tys  hvad kan anbefales til denne aldersgruppe . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2017

larven

Jeg har en pige på 6 snart 7. Hun leger med 

lego friends, elves

Alt muligt kreativt- perler,maler,tegner,klipper,klister alt muligt med glimmer og glitter.

Læser.

spiller spil

leger udenfor cykler, løbehjul,rulleskøjter,sjipper osv.

hører musik

Anmeld Citér

18. juli 2017

Anonym trådstarter

larven skriver:

Jeg har en pige på 6 snart 7. Hun leger med 

lego friends, elves

Alt muligt kreativt- perler,maler,tegner,klipper,klister alt muligt med glimmer og glitter.

Læser.

spiller spil

leger udenfor cykler, løbehjul,rulleskøjter,sjipper osv.

hører musik

Mange tak for svar �� Har ikke selv piger og atypisk dreng som kun leger med lego.

Anmeld Citér

9. august 2017

lonejensen90

Hej 

Min datter på 6 år elsker at spille spil og være udenfor, hvor specielt hulahopringe og sjippetorve er et stort hit.

Derudover er hun efter at være blevet storesøster igen blevet glad for nogle dukker fra our generation som passer lidt bedre til større piger end fx. babie. 

Kunne være det var noget som ville passe til jeres børnepasningstilbud. Der findes ihvertfald lidt af hvert 

Venlig hilsen 

Lone - mor til pernille på 6 år 

Anmeld Citér

9. august 2017

striber

Lego, playmobil, små plus plus'er, action figurer, små soldatter osv... Min dreng på 6år leger med mange ting. Ellers elsker han at cykle, hoppe på trampolin og kan stadig bruge timer i en sandkasse

Anmeld Citér

9. august 2017

Ena

Stangtennis, strandtennis og trampolin, cykler, løbehjul og rulleskøjter er et megahit her for tiden - og så selvfølgelig et godt mudderhul og en masse grene.

Til indendørs er noget at høre musik på meget vigtigt, både til at danse til og til at høre historier på. Især historier indtalt af Jytte Abildtrøm. 

Musikinstrumenter bliver også brugt meget; ukulele, bongotromme, rasleæg, mundharmonika og andet.

Redskaber til at lege ridder, cowboy og indianer, politi og Ninja såsom svær og pistol, økse, håndjern og den slag.

Klæd ud tøj

Alt godt til at tegne, male, klippe ud (fx til collager) limstifter, farvet karton 

Legekøkken med alt tilbehør og små borde og stole til fx at lege restaurant, evt. en købmandsdisk.

Læseområde med bøger i børnehøjde, madrasser, puder, tæpper og læselys 

Små figurer; dyr, Disneykarakterer, drager og andet.

Masser af gode spil

Anmeld Citér

10. august 2017

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvad leger jeres børn fra 6 år + med både piger & drenge ? Søger ideer til privat børnepasningstilbud , er lige Ano da det er tys tys  hvad kan anbefales til denne aldersgruppe . 

Min søn er 6 år, han leger med LEGO og biler. Det er det der fanger ham mest.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.