Sagen er den at min datter på 9 år ikke vil mig. Hendes far og jeg er fra hinanden og vi har hver især fundet nye kærester. Jeg bor sammen med min kæreste som også har børn. Hun bryder sig ikke om ham og siger desideret at hun hader ham og derfor ikke vil komme hjem til mig. Hun virker meget vred på mig og på ham. Det har stået på lige siden vi flyttede sammen og jeg er psykisk ved at Være godt brugt. Mit andet barn har et rigtig godt forhold til ham og elsker at være hos os.
Min ex og jeg har et rigtog godt samarvejde omkring børnene og vi har hele tiden kørt 7/7 , men det har ændret sig efter at jeg er flyttet sammen med min kæreste, vi har lyttet til hebde og tænkt at 7/7 fungerede måske ikke for hende så vi kører nu 5/9 hvor hun har de fleste dage os sin far. Mit andet barn kører stadig 7/7.
Min kæreste og jeg har fået et fælles barn og det startede før hun blev til så jeg kan ikke forestille mig at det kan være en reaktion på det når det var der før.
Når hun er hos os så bløder hun op og leger og hygger sig og hun hygger sig med min kærestes børn. Dog snakker hun ikke til min kæreste og svarer ham Heller kke når han taler til hende.
Det er så frustrerende og jeg/ vi er ved at Være godt brugte.
Er der nogen der kan komme med nogle gode råd eller værktøjer? 
Anmeld
Citér