Bliver nød til at dele mine tanker med nogle som ikke er indvolveret i min beslutning..
Sagen er, at jeg er alene med mine børn 24/7 365. De er ikke så gamle, omkring 1 år og 4 år..
Vi bor i den anden ende af landet end familie og venner, og har boet her lige siden den største var lille.
Min største er rigtig glad for at bo her, har masser af venner, og elsker pædagogerne i instutionen. Pt bor vi i rækkehus, og her er der masser af børn hun leger med når vi er hjemme.
Mine tanker går ikke så meget på den mindste, for hun er stadigvæk så lille, så der er ikke knyttet bånd til nogle så`en rigtigt.
Jeg har i mange år drømt om at flytte hjem. Hjem til hvor jeg selv er født og opvokset, og til at være tættere på familie og venner.
Nu er muligheden der, da vi er blevet tilbudt en lejlighed 
Men nu går mine tanker på, om det er synd at rykke min store pige op.. Om det er fair over for hende..
Der ud over går mine tanker også meget på økonomien.. Om det kan hænge sammen..
Her hvor vi bor nu, er der råd til det vi ønsker. Fritidsaktivitetter, ferier osv., da børnepengene der kommer hver 3. mdr., går kun til børnene og oplevelser.
Vælger vi at flytte, vil alle mine penge hver mdr. gå udelukkende til udgifter, hvilket vil sige, at vi skal også leve af børnepengene der kommer hver 3. mdr, samt de også skal dække tøj, fritidsaktivtetter, ferier, udforudsette udgifter osv.
Er så bange for, at det bliver alt for hårdt, og at jeg vil fortryde valget om at flytte 
Men i mit hjerte er jeg allerede rykket, så ikke særlig fedt 
Økonomien vil være sådan i lidt over 2 år, så ser det helt anderledes ud derefter 

Der hvor vi er blevet tilbudt, vil der ikke være nogle børn at lege med når vi kommer hjem. Ikke andet end hinanden, men vi vil til gengæld få en rigtig stor have, hvor der er masser af plads at lege i
Vi vil komme til at bo ude på landet på en stille lukket vej, kontra nu hvor vi bor i rækkehus inde i byen med legekammerater. Dog kun max 5 min kørsel fra byen af..
Er så meget i tvivl om hvad vi skal.. Som sagt er jeg i hjertet allerede flyttet, men er bare blevet så meget i tvivl grundet min største og hendes realationer her, samt det med økonomien hvor jeg er så bange for, at det bliver alt for stramt..
Hvad havde i valgt at gøre.. Kan bruge alle input, da jeg står med et ben i hver landsdel, og tvivler SÅ MEGET