Anonym skriver:
Kan snart ikke mere er 25 uger og mine smerter er ikke til at holde ud mit bækken ben og ryk gør så ondt har snart prøvet alt...
Har aldrig prøvet at have så ondt at jeg kaster op af det men det er noget jeg gør et par gange i ugen kan ikke finde ro og grader ind imellem når det ikke kan holdes ud...
Jeg går snart af på barsel begrund af ferie osv men.jeg har bare lige ondt om.jeg er hjemme eller på arbejde
Det er nogle lange 15 uger endnu
Puha bare lidt surt fra en mor med mange smerter
Hvis dit bækken er så smertefuldt, synes jeg da du skal gå til lægen og få en sygemeldning? Selvom der er smerter uanset om du er på arbejde eller ej, kan det stadig lindre på smerterne at holde dig mere i ro, undgå dumme stillinger m.m. alt afhængig af hvad dit job indebærer.
Jeg blev sygemeldt relativt tidligt pga. bækkenløsning, da jeg har et rigtig hårdt fysisk job, men tunge løft, dårlige stillinger og gå/stå arbejde hele dagen.
Hvad gør du for at lindre dine smerter? - Har du været ved en fysioterapeut? Akupunktur er også en mulighed og zoneterapi. Hos mig hjælper det også lidt at lægge et varmeomslag/varmepude på lænden eller gå i et varmt karbad.
En tur i vandet eller svømmehallen kan være med til at styrke dit bækken, så du stadig får bevæget dig, men pga. vægtløsheden i vand, er det ikke så smertefuldt, som at gå en tur fx.
Anmeld
Citér