Smerter efter rodbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2017

MorTil3+

jeg fik lavet rodbehandling på en tand i underkæben i torsdags, fik renset kanaler og næste gang skal jeg ha lavet fyldning, havde ikke rigtig nogle videre slemme snerter dagen efter, men igår begyndte smerterne at tiltage men ku klares med håndkøbsmedicin, i dag er de så ulidelige at jeg ikke kan være nogle steder, det føles som om at jeg har fået smadret hele kæben og når jeg så ligger ned går smerterne op i øret og i hovedet, er det normalt efter en rodbehandling eller skal jeg være bekymret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2017

Thea14

De rodbehandlinger jeg har fået lavet, har jeg kkke mærker noget til. Fik at vide at hvis jeg fik stærkere smerter end hvad alm. Smertestillende kunne tage, skulle jeg kontakte tandlægen.

Det kan være de ikke har fået renset al betændelse ud, eller den midlertidige fyldning kan være knækket eller røget ud, så der er åbent op til nerven. Det sidste skete for mig, men jeg opdagede det med det samme så fik en ny i inden  der nåede at ske noget.

Anmeld Citér

16. juli 2017

MorTil3+

Thea14 skriver:

De rodbehandlinger jeg har fået lavet, har jeg kkke mærker noget til. Fik at vide at hvis jeg fik stærkere smerter end hvad alm. Smertestillende kunne tage, skulle jeg kontakte tandlægen.

Det kan være de ikke har fået renset al betændelse ud, eller den midlertidige fyldning kan være knækket eller røget ud, så der er åbent op til nerven. Det sidste skete for mig, men jeg opdagede det med det samme så fik en ny i inden  der nåede at ske noget.

Ringer bestemt også til tandlægen i morgen, virker ikke til at den midlertidige fyldning er røget ud. Har lige fået nogle kodimagnyler af min morbror så håber lidt de tager toppen af smerterne så jeg i det mindste kan få sovet, for ellers er der lang tid til i morgen.

Anmeld Citér

16. juli 2017

Thea14

MorTil3+ skriver:

Ringer bestemt også til tandlægen i morgen, virker ikke til at den midlertidige fyldning er røget ud. Har lige fået nogle kodimagnyler af min morbror så håber lidt de tager toppen af smerterne så jeg i det mindste kan få sovet, for ellers er der lang tid til i morgen.

Håber for dig at de virker og at tandlægen kan gøre noget i morgen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.