Hvad skal vi finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
9 svar
2 synes godt om
13. juli 2017

Anonym trådstarter

2 voksne og 3 børn.

4-7 dage og vil gerne holde os på under 20000. 

Derudover ik så mange krav - men er helt tom for ideer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2017

Jullesnulle

For 20.000kr ville jeg da kigge på nogle af de afbudsrejser der findes. Jeg vill tage en tur til Bulgarien - Golden sands, Kos, Rhodos, eller Lefkad osv. 

Det kan godt gøres for under 20.000 alt inklusiv og med all inclusive mad.

Anmeld Citér

13. juli 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

For 20.000kr ville jeg da kigge på nogle af de afbudsrejser der findes. Jeg vill tage en tur til Bulgarien - Golden sands, Kos, Rhodos, eller Lefkad osv. 

Det kan godt gøres for under 20.000 alt inklusiv og med all inclusive mad.

Du skal nok kigge på Bulgarien - det er billigere end Spanien og Grækenland når I har tre børn. Troede der kun var to. Måske kan det gøres for de penge.

Anmeld Citér

13. juli 2017

Thea14

Hvad med at holde ferie i Danmark? Ved godt vi ikke har det bedste vejr for tiden, men der er altså stadig masser af lækre steder man kan tilbringe tiden.

og ellers kan man køre til Tyskland, der er også mange lækre steder for børnefamilier.

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Hvad med at holde ferie i Danmark? Ved godt vi ikke har det bedste vejr for tiden, men der er altså stadig masser af lækre steder man kan tilbringe tiden.

og ellers kan man køre til Tyskland, der er også mange lækre steder for børnefamilier.

Kunne sagtens være en mulighed - især hvis vejret bliver bedre vi har også kigget på Tyskland (hansa og heidepark)

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Du skal nok kigge på Bulgarien - det er billigere end Spanien og Grækenland når I har tre børn. Troede der kun var to. Måske kan det gøres for de penge.

Er faktisk ret overrasket hvor "besværligt" det er med 3 børn fordi der mange af de steder vi har kigget kun har plads til 4 personer 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Er faktisk ret overrasket hvor "besværligt" det er med 3 børn fordi der mange af de steder vi har kigget kun har plads til 4 personer 

Du kan kigge på Airbnb - og leje en lejlighed. 

Eller en lejlighed/ værelse med plads til 5 på et hotel. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Thea14

Anonym skriver:

Kunne sagtens være en mulighed - især hvis vejret bliver bedre vi har også kigget på Tyskland (hansa og heidepark)

Vi skal selv til Djursland om et par uger, og krydser fingre for at vejret er med os der... der er planer om besøg i Djurs sommerland, Ree park og skandinavisk dyrepark. Og skulle vejret vise sig som typisk dansk, er der Kattegatcentret og Randers regnskov der kan trække lidt.

Jeg har aldrig været i Heide Park, men når vores børn bliver lidt ældre kunne vi sagtens finde på en tur der til Hansapark har jeg kun besøgt som en endagstur, men der var uden børn for en del år siden. 

Der ligger jo også et stort vandland i Tyskland. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men man bor inde i kuplen hvor der er både vandland, regnskov og meget andet. Det kunne vi også godt finde på om et par år. (Er højgravid denne sommer og næste sommer skal vi til Disneyland i Paris, så det bliver tidligst i 2019)

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Vi skal selv til Djursland om et par uger, og krydser fingre for at vejret er med os der... der er planer om besøg i Djurs sommerland, Ree park og skandinavisk dyrepark. Og skulle vejret vise sig som typisk dansk, er der Kattegatcentret og Randers regnskov der kan trække lidt.

Jeg har aldrig været i Heide Park, men når vores børn bliver lidt ældre kunne vi sagtens finde på en tur der til Hansapark har jeg kun besøgt som en endagstur, men der var uden børn for en del år siden. 

Der ligger jo også et stort vandland i Tyskland. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men man bor inde i kuplen hvor der er både vandland, regnskov og meget andet. Det kunne vi også godt finde på om et par år. (Er højgravid denne sommer og næste sommer skal vi til Disneyland i Paris, så det bliver tidligst i 2019)

Vi var på Djurs i uge 26 - det var super hyggeligt. 

Havde også overvejet Disney - forstiller mig bare der er vildt mange her i ferien.

kender godt vandlandet - der har vi været og det er mega godt

Anmeld Citér

13. juli 2017

Thea14

Anonym skriver:

Vi var på Djurs i uge 26 - det var super hyggeligt. 

Havde også overvejet Disney - forstiller mig bare der er vildt mange her i ferien.

kender godt vandlandet - der har vi været og det er mega godt

Disney er ok i Juli måned, når du over i August er der ikke til at være, for der ligger franskmændenes ferie. - Turen næste år bliver 24 gang jeg er afsted i mit liv, og vi har stort set altid rejst i Juli. Et par enkelte gange i juni og en enkelt gang i februar. Der var da lidt flere mennesker i juli end tidligere på året, men ikke voldsomt. At stå i kø i Disney er bare noget andet end at stå i kø i Tivoli.

Ville have været afsted i år, da de har 25 års jubilæum (og det dermed også er 25 år siden jeg var afsted første gang). Men graviditeten kom lige i vejen for det, så vi satser på at de fejrer jubilæum to år i træk, lige som de gjorde med når deres 15 år og 20 års.

Hvis I vil bo på et af Disneys egne hoteller, kan det dog blive et problem når i er 5 (medmindre den ene er under 3 år). Da alle hoteller er 4 mands værelser, bortset fra et enkelt, men så er i afhængig af bil dernede, for at komme til og fra parkerne. Jeg kender ikke til værelserne på de hoteller Disney samarbejder med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.