Anonym skriver:
Vi var på Djurs i uge 26 - det var super hyggeligt.
Havde også overvejet Disney - forstiller mig bare der er vildt mange her i ferien.
kender godt vandlandet - der har vi været og det er mega godt 
Disney er ok i Juli måned, når du over i August er der ikke til at være, for der ligger franskmændenes ferie. - Turen næste år bliver 24 gang jeg er afsted i mit liv, og vi har stort set altid rejst i Juli. Et par enkelte gange i juni og en enkelt gang i februar. Der var da lidt flere mennesker i juli end tidligere på året, men ikke voldsomt. At stå i kø i Disney er bare noget andet end at stå i kø i Tivoli.
Ville have været afsted i år, da de har 25 års jubilæum (og det dermed også er 25 år siden jeg var afsted første gang). Men graviditeten kom lige i vejen for det, så vi satser på at de fejrer jubilæum to år i træk, lige som de gjorde med når deres 15 år og 20 års.
Hvis I vil bo på et af Disneys egne hoteller, kan det dog blive et problem når i er 5 (medmindre den ene er under 3 år). Da alle hoteller er 4 mands værelser, bortset fra et enkelt, men så er i afhængig af bil dernede, for at komme til og fra parkerne. Jeg kender ikke til værelserne på de hoteller Disney samarbejder med.
Anmeld
Citér