Puha hvor er det hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2017

Anonym trådstarter

Skriver anonym da ingen ved vi er igang med st prøve at blive gravide. 

Vi har forsøgt i snart to år, jeg har to børn fra tidligere forhold. 

Vi er sendt videre til det offentlige til Holbæk med start i september, der er ikke længe til og alligevel føles det som en evighed.. 

jeg sys snart jeg har fået nok.. synes det er Mega hårdt og frusterende og alle omkring mig blir bare gravide el har lige født og her sker der intet. 

Hvad gjorde i? Har i nogle solstråle historie? Og blev i gravide i første forsøg med behandling? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2017

Anonym trådstarter

INGEN? 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Skriver anonym da ingen ved vi er igang med st prøve at blive gravide. 

Vi har forsøgt i snart to år, jeg har to børn fra tidligere forhold. 

Vi er sendt videre til det offentlige til Holbæk med start i september, der er ikke længe til og alligevel føles det som en evighed.. 

jeg sys snart jeg har fået nok.. synes det er Mega hårdt og frusterende og alle omkring mig blir bare gravide el har lige født og her sker der intet. 

Hvad gjorde i? Har i nogle solstråle historie? Og blev i gravide i første forsøg med behandling? 

Vi har kæmpet i 8 år. Så jeg kan om nogen forstå dig.

Pøj pøj 

Anmeld Citér

12. juli 2017

C85

Vi har været igennem 4 iui forsøg uden held, men blev gravid i første icsi forsøg og er nu 23+6.  Da jeg endelig blev gravid havde vi næsten forsøgt i 3 år, så kan sagtens huske de følelser man har og hvor hårdt det kan være, når alle omkring én får børn. 

Hos os var problemet stærkt nedsat sædkvalitet, så sandsynligheden for at vi kan opnå graviditet naturligt, er ret lille. 

Pøj pøj med det, håber det lykkes for jer hurtigt. 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Vi har været igennem 4 iui forsøg uden held, men blev gravid i første icsi forsøg og er nu 23+6.  Da jeg endelig blev gravid havde vi næsten forsøgt i 3 år, så kan sagtens huske de følelser man har og hvor hårdt det kan være, når alle omkring én får børn. 

Hos os var problemet stærkt nedsat sædkvalitet, så sandsynligheden for at vi kan opnå graviditet naturligt, er ret lille. 

Pøj pøj med det, håber det lykkes for jer hurtigt. 

Hvad er nu forskellen på iui og icsi? 

Ja det sku bare hårdt og man prøver at ligge tankerne et andet sted men det ligger bare hos en alligevel.. her er det manden der har moderat nedsat og ved egentlig ik hvad det vil sige.. vi har ikke fået den store forklaring på noget 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Har en kollega der prøvede og prøvede.. Fik sat æg op et hav af gange og tabte hver gang.. Så ramte hun den øverste aldersgrænse og så var der lukket land her i Dk. Der havde de i forvejen brugt rigtig rigtig mange penge på projektet.. De gav ikke op.. De tog til Rusland hvor hun blev undersøgt og de fandt ud af at hun ikke dannede de hormoner der normalt dannes når man er gravid og derfor blev alle æg der blev sat op udstødt da kroppen sagde "der er ikke gunstige forhold her" hun fik sat æg op i Rusland og fik hormonerne som indsprøjtninger dagligt.. Hun har lige født ved kejsersnit 7-8 uger for tidligt og det har hele vejen igennem været en problematisk graviditet, men HUN HAR EN DEJLIG BABY...!! 

Anmeld Citér

13. juli 2017

C85

Anonym skriver:

Hvad er nu forskellen på iui og icsi? 

Ja det sku bare hårdt og man prøver at ligge tankerne et andet sted men det ligger bare hos en alligevel.. her er det manden der har moderat nedsat og ved egentlig ik hvad det vil sige.. vi har ikke fået den store forklaring på noget 

Iui er hvor de oprenser sæden og sprøjter den op, når der er ægløsning. Så skal sæden selv finde noget af vejen frem til ægget. IVF og icsi er reagensglasmetoder, hvor man tager æg ud og befrugter - enten hvor sædceller sættes ned til ægget og en af sædcellerne selv finder vej ind i ægget, eller som vi var igennem hvor de tager én sædcelle og sætter ind i ægget - altså hjælper til i hele processen. Sidstnævnte var nødvendigt hos os, da min kæreste ikke har nok gode til, at der er stor nok chance for at det kan lykkes. 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Mille123

Altså da jeg startede i behandling blev vi gravid i andet iui forsøg med barn nr 1

og anden gang blev vi gravid i første forsøg som endte i bio

og blev igen gravid gangen efter og nu venter jeg tvillinger - så det behøver ikke være langtrukken. Ved I hvorfor I skal i behandling eller er I ikke udredet endnu?

Anmeld Citér

16. juli 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Altså da jeg startede i behandling blev vi gravid i andet iui forsøg med barn nr 1

og anden gang blev vi gravid i første forsøg som endte i bio

og blev igen gravid gangen efter og nu venter jeg tvillinger - så det behøver ikke være langtrukken. Ved I hvorfor I skal i behandling eller er I ikke udredet endnu?

Jeg har uregelmæssig mens, og manden har nedsat kvalitet. Jeg har to børn fra tidligere forhold, lavet normalt 

jeg har ikke haft mens 3 mdr.. så overvejer at starte p piller for at starte cyklus op... kan man det? 

Anmeld Citér

17. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har uregelmæssig mens, og manden har nedsat kvalitet. Jeg har to børn fra tidligere forhold, lavet normalt 

jeg har ikke haft mens 3 mdr.. så overvejer at starte p piller for at starte cyklus op... kan man det? 

Nej. Den menstruation du får på p-piller er "falsk". Det er bl.a. derfor mange først opdager eks. PCOS når de ikke har pillerne til at styre cyklus længere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.