Er dette normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.968 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg var til scanning idag. Skulle være 7+2

Men dette(se billeder) var det eneste de kunne se ved indvendig scanning. Hvad kan dette betyde og andre der har prøvet det?

Billed er lånt fra nettet da jeg ikke fik et med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2017

baby_drømme

Anonym skriver:

Men dette(se billeder) var det eneste de kunne se ved indvendig scanning. Hvad kan dette betyde og andre der har prøvet det?

Måske det bare fra en "forkert" vinkel? 

Her er et billede fra da jeg var 6+3 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Fik du ikke noget at vide? Jeg tænker det er lidt lidt at se for gestationen, men det kan jo være, at din ægløsning har ligget senere end ventet, og du derfor er kortere henne. Hvorfor var du til scanning?

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym trådstarter

Måske det bare fra en "forkert" vinkel? 

Her er et billede fra da jeg var 6+3 

Det var en indvendig og hun prøvede fra flere vinkler og kunne ikke se baby.

Sådan så min venindes baby også ud da hun var 6+0 altså som din

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Fik du ikke noget at vide? Jeg tænker det er lidt lidt at se for gestationen, men det kan jo være, at din ægløsning har ligget senere end ventet, og du derfor er kortere henne. Hvorfor var du til scanning?

Købte mig til en tidlig scanning fordi jeg havde brug for at vide der var noget. 

Hun sagde ikke så meget. Kun at enten var jeg kortere henne end jeg troede eller også var baby gået til.

Men har kun a

Haft sex en gang så ville under mig meget hvis jeg er meget kortere henne

Anmeld Citér

12. juli 2017

Thea14

Anonym skriver:

Købte mig til en tidlig scanning fordi jeg havde brug for at vide der var noget. 

Hun sagde ikke så meget. Kun at enten var jeg kortere henne end jeg troede eller også var baby gået til.

Men har kun a

Haft sex en gang så ville under mig meget hvis jeg er meget kortere henne

Der er kvinder der er blevet insemineret og kender nøjagtig ægløsningsdato, der bliver rykket i termin. Sæd kan leve op til 7 døgn før ægget befrugtes, og inden ægget så sætter sig fast osv.

Så selvom du ved nøjagtig hvornår du havde sex, så kan du stadig godt være kortere henne end du troede.

jeg blev selv sat tilbage ved tidlig scanning og der var ikke meget mere at se end det billede du viser. Troede jeg var 7+ men var åbenbart kun 5+4-6 i følge scanningen. En uge senere var det hjerteblink og nu i uge 30 er der liv og fest i maven..

Du har vel fået en ny tid om en uges tid? 

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym

Sådan her så det ud ved mig i uge 6+0 og 8+0 :-)

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym trådstarter

Thea14 skriver:

Der er kvinder der er blevet insemineret og kender nøjagtig ægløsningsdato, der bliver rykket i termin. Sæd kan leve op til 7 døgn før ægget befrugtes, og inden ægget så sætter sig fast osv.

Så selvom du ved nøjagtig hvornår du havde sex, så kan du stadig godt være kortere henne end du troede.

jeg blev selv sat tilbage ved tidlig scanning og der var ikke meget mere at se end det billede du viser. Troede jeg var 7+ men var åbenbart kun 5+4-6 i følge scanningen. En uge senere var det hjerteblink og nu i uge 30 er der liv og fest i maven..

Du har vel fået en ny tid om en uges tid? 

Ikke her, det var sådan en selv betalt. Men hun sagde jeg skulle kontakte lægen for at få en scanning

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym

Disse to billeder er fra da jeg var 5+6 og var til tidlig scanning (skal igen på onsdag). Også selvbetalt.

Vi så fosteret med blommesæk og et lille meget kraftigt bankende hjerte, og hørte endda også hjertelyd.

Men du kan se at mit det ene billede ligner dit billede en del, og lægen som scannede mig (som desuden er overlæge på Herning Sygehus og yderst kompetent), sagde at der hvor det ligner en rund cirkel, der er det fosteret med blommesækken man kan se, det er taget fra en anden vinkel end det andet billede du kan se.

Anmeld Citér

13. juli 2017

Thea14

Anonym skriver:

Ikke her, det var sådan en selv betalt. Men hun sagde jeg skulle kontakte lægen for at få en scanning

Jeg var også til en selvbetalt scanning, men fik da stadig en ny tid ugen efter.. Her inddrog vi ikke lægen, da jeg jo formegentlig bare ikke var så langt henne. 

Jeg havde så også valgt et sted hvor de gav gratis ny scanning hvis man ikke så hjerteblink, men havde da gerne betalt for at få den vished ugen efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.